Sine metu

2011-10-01
17:44:08

Ja säger som så jag
Nu är det lördag. Den sista arbetslördagen på förevigt hoppas jag :D
Tänk vad skönt att slippa jobba lördagar, är ju den värsta dagen att jobba faktiskt. Förstör en annars så kass vecka.
Så är det bara 20 dagar kvar också!!! Sen är det slut på Bohus *ler lika stort som den ondskefulla katten i den onda varianten av Alice i Underlandet*
Kom att tänka på en sak igår när jag åkte hem från jobbet, strax efter sju. Mötte en människa utan reflex på den gigantiska vägen hem. Då insåg jag att dne dagen alla gångare använder reflex och alla cyklister använder cykelhjälm, då ska jag cykla på cykelstigen också. Alltså aldrig... Blir så les när man möter folk utan reflex, man ser ju aldrig fanskapen. Den jag mötte igår, henne såg jag inte förrän hennes halskedja gnistrade till... Halskedja... Då är det illa! Kan väl inte vara så svårt att sätta fast en reflex på jackan eller? Gå till närmaste affär och köp en!!!
Så less så less blir jag
Dagens visdomsord:
"Jag såg den inte
så den var nog redan död"
Citat: Mats Fredholm

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: