Sine metu

2012-04-24
13:07:02

Bara en katt...
Hittade den här på katteprat.no och det är ju så sant!
Av og til sier folk til meg: "Opp med humøret - det er "bare en katt"" eller "Det er mange penger for "bare en katt"". De forstår ikke den reisen jeg har gått i gjennom, de timer jeg har brukt, og de penger som er involvert i "bare en katt". Noen av mine stolteste øyeblikk har vært med "bare en katt". Mange timer er gått hvor mitt eneste selskap var "bare en katt". Noen av mine sørgeligste øyeblik...k har vært som følge av "bare en katt", og de dager i mørket når jeg har grått, har "bare en katt" alltid hvert ved min side. "Bare en katt" ga meg trøst til å overvinne de dager som måtte komme. Hvis du syntes at det er "bare en katt" vil du kanskje forstå setninger som "bare en venn", "Bare en soloppgang" eller "bare et løfte". "Bare en katt" bringer meg et fantastisk vennskap, tillit og ubegrenset glede. "Bare en katt" bringer den medfølelse og tålmodighet jeg har bruk for, for å bli ett bedre menneske. På grunn av "bare en katt" kan jeg finne på å stå opp tidlig, gå en lang tur og se med reist hode inn i fremtiden. Så for meg, og folk som meg er det ikke "bare en katt". Men håp og drømmer om fremtiden, glade minner fra fortiden og den rene glede i øyeblikket. "Bare en katt" frembringer det beste i meg og får mine tanker vekk fra meg selv og dagens bekymringer. Jeg håper at folk en dag kan forstå at det ikke er "bare en katt", men noe som gjør meg glad, og holder meg og menneskeheten fra å være "bare et menneske".
S*Altaicas Panthera Tigris
Vilken skönhet!
S*Altaicas Panthera Tigris
Börjar känna ett väldigt starkt behov av en katt. Helt galet mycket.
Har ju dock problemet allergi... Men den eviga optimisten då det gäller saker jag VILL ha, så finns det ju några kattraser som kan fungera. Bengal (min dröm), Devon rex (fladdermusöra), Sphynx (den otroliga nakenkatten) och så Sibirisk katt (cirkuskatten).
Hittade igår testhem för sibirisk katt, så jag ska fortsätta att jobba på kjærsten och sen kanske det blir at åka dit och kolla :)
Hade ju varit underbart!
Sibirisk katt saknar proteiner Fel D-1, det som de flesta är allergisk mot. Så kan ju vara värt att prova!
Hoppas hoppas *håller tummarna för allt*
Jag är ju av den mening att en renrasig katt är det bästa. För jag vet ju vad jag vill ha och det är ju de egenskaperna som de fyra ovan nämnda katterna har som jag vill ha i en katt. De vet man ju inte om man får i en huskatt. Sen är det skillnad på pälsen om dne är renrasig eller inte.
Eftersom vi bor i Norge så är det enklare att ha en renrasig dessutom. Då har man alla papper i ordning och det blir enklare ifall man skulle behöva stanna i tullen.
Och våra resdagar... Den skulle bli en del av de så klart. Nu är vi känd som svenskarna på alla tävlingar, då skulle vi bli känd som de som har katten i koppel. Kanske kan lära den att langa ;)
Önska kan man ju alltid

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: