Sine metu

2012-01-10
14:09:18

Flytta???
På fredag är det husvisning nummer ett och på lördag/söndag är det dags för husvisning nummer två :) Bara hoppas att vi är så söta och rara som vi ser ut och får huset som det är visning på på fredag. Vore ju hur underbart som helst! Få flytta från den här mögelhärden och få ett riktigt hus. Och slippa åka en timme för att komma till jobbet.
Verkar vara ett riktigt trevligt hus. Ganska låg hyra också. Och framförallt så ligger det ju i Andebu, såna möjligheter till träning och nära, eller närmare, till Sem och Stokke för att cykla.
Han lät ju trevlig han som jag pratade med och han tyckte att vi lät "stilla og roliga" :) Framförallt så har vi ju fasta jobb!
Bara att hoppas! 100 kvadrat hade ju suttit bra....
Hade tänkt att träna idag, men tror nog att jag hoppar det. Glömde ta allergitabletterna och nässprayen när jag kom hem inatt så nu har jag ont i halsen och är täppt i näsan :( Får satsa på träningen imorgon istället. Dags att komma igång med den igen efter fyra veckor utan träning pga. diverse kaos...
Först en vecka av totalt oregelbundna tider, sen upptäckten av möglet och fullständigt igentäppt näsa, hals och ögon som rann, därefter närkontakt med en Honda och en hjärnskakning. Men nu hoppas jag att det är färdigt med sånt, eller iallafall mindre av allt. Eftersom hyresvärden såg till att ta död på alla mina blommor under julhelgen....
Flytta vore ju trevligt....
Dagens visdomsord:
"What is there in this world that makes living worth while?"
Death thought about it.
CATS, he said eventually, CATS ARE NICE.
"Sourcery"

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: