Sine metu

2012-03-27
18:06:39

I väntan på jobb
Snart påsk!
Har i helgen varit effektiv och målat tyget till köksstolarna och även satt det på plats. Blev lite cykling också, inte speciellt långt, men var ju ut iallafall...
Köksstolarna kom jag på skulle ha svart tyg med däckmönster. Går det att köpa sånt? Nej, vad gör Charlott då? Jo hon fixar det ju själv så klart. Sagt och gjort, svart tyg och vit, röd och grå färg. Ett racerdäck (mitt gamla bakdäck) och så ett mtb däck (Racing Ralph för det fina mönstrets skull). Blev ju faktiskt inte alls så dumt om jag får säga det själv.
Man kan ju inte vara som alla andra och cykelfanatiker som vi blivit så är det väl självklart!
Nu är det väntan på maten som står på agendan och sen jobb. Skulle cykla lååååååångt idag, men blev inte riktigt så eftersom jag igår fick tid hos läkarn. Var inte riktigt upplagd för att cykla då jag kom därifrån.... Får ta igen det imorgon istället kanske
Till helgen är ett besök på IKEA inplanerat för att köpa hallmöbler som ska byggas ihop. Sen blir det förhoppningsvis cykling hela helgen, får se vädret dock...
Men cyklingen går ju grymt bra iallafall just nu! Har uppenbarligen tappat lite eftersom korsetten gick ihop utan problem igår :D
Dagens visdomsord:
Pain is temporarily
Honor is forever

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: