Sine metu

2012-03-14
17:43:45

småbesviken
Har förmodligen universums mest, ja jag vet inte jag, tråkig är ju fel ord och medelmåttig är också fel... Okvinnliga kanske.... sambo...
Håller på att packa för Stockholm. Så kom vi in på kläder och klädbyten på fredag... Jag hade ju tänkt att för en gångs skull få klä mig i något annat än mina svarta byxor (de enda som passar, men de är för stora), min huvtröja och en t-shirt.... Hade ju tänkt att slå på stort med kjol, mitt linne som jag äntligen har en bh till och så mina kära Dr Martens... Men glädjedödare som han är så meddelande han att han inte hade räknat med att vi skulle tillbaka, bara för att parkera bilen och sen tar vi t-banan in till stan igen *tack för den*
Så förvånandsvärt nog så blir det mina svarta byxor (som är för stora), min lila tröja, min svarta huvtröja och så toppar vi det hela med ett par Salomon joggingskor *never seen that before!*
Men långsint som jag är så är det så det får bli. Bara på ren jävulskap! Därför har jag bara tagit med mig ett par extra strumpor och trosor... Ont ska med ont fördrivas. Och smink? mascara som kanske koms ihåg att tas på....
Tråkigt säger jag.... Åker till den stora staden och så ser man ut som alla andra dagar. Men men vad ska man göra? Kan ju inte gärna mäta ut cykeln i kjol eller köpa cykelskor i strumpbyxor....
Dagens visdomsord:
Du är vacker som du är
Kanske universums största myt

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: