Sine metu

2012-05-14
14:42:41

En månad
Imorgon är det prick en månad sedan vi la om kosten och imorse (utan jobb) visade vågen fem kilo mindre än för en månad sedan :) Det tycker vi om. Trots att det blivit dåligt med träning i månaden pga. dåligt väder och dålig motivation.
Samma sak visade vågen för kjæresten.
Vi ler och fortsätter tills vi ledsnar. Tilläggas kan ju att fredag och lördagar är ju våra "svullo" kvällar. Då äter vi glass, milkshake eller smootie. Endast vaniljglass dock...
I helgen så var det Baglerunden. Jag var inte anmäld, men satt på fredagkväll och skulle bara kolla banan medan kjæresten sov i soffan. Upptäckte att den bar avar 60 km och att den gick där jag brukar träna. Inte så hård med andra ord. Så jag bestämde mig för att köra :)
Gick helt grymt bra måste jag säga. För att vara den andra cykeltävlingen i hela mitt liv (vättern räknas inte). Lyckades snitta 27,5 km/h trots Fossanbacken och "serpentinen" vid Gjein. Som kjæresten uttryckte det; "Backar med tre k".
De har dock misslyckats fullständigt med resultatlistan. De har lagt på drygt 11 min på mig och ca 20 min på kjæresten. Den gruppen han kom in med ligger på 1-30 plats. Han har fått plats 111.... Killen han drog ifrån på upploppet fick placering 29.... Inte riktigt helt okej. Jag vet att jag hade tre större grupper bakom mig, men enligt resultatlistan hade jag typ 7 personer.... Och ingen diskad enligt listan *hm*
Lyckades döda telefonen igår också. Den bara slutade fungera helt och hållet när jag behövde den som mest. Fick inget internet och ingen telefontäckning.... Lite smått panik... Så nu har jag fått tagit kjæresten gamla SonyEricsson.... Helt dumt... Knappsats är ju inte enkelt att hantera!
Blir till att lämna in den och se om det kan fixas eller om jag måste ha en ny :(
Till helgen vankas Montebellorittet. Där ska jag INTE vara med!!! Jag ställer upp om jag får 20 000 Nkr i handen innan start, inte annars...
Dagens visdomsord:
Kör så länge deet håller!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: