Sine metu

2012-10-16
15:37:44

Bokreferat
kjæresten tyckte att jag kan börja tjäna pengar på att skriva bokreferat. Ja, men så är det ju! Var tvungen att räkna på timmarna, eftersom jag hinntar med två böcker i veckan, typ. 20 timmar i veckan lägger jag på ljudböcker, om vi inte ska någonstans på helgen. Annars blir det ju en 5-10 timmar till. Sen så lägger jag 4-8 timmar i veckan på fysiska böcker.
Det blir lite böcker på ett år....
 
Just nu läser jag, i fysisk form, Aleph av Paulo Coelho. Hans senaste bok, på engelska eftersom jag inte vill ge mig på den på norska. 
I ljudboksformat lyssnar jag på House of Night serien, av P.C. Cast. Är inne på bok nummer fem av nio nu. Efter det så blir det nog Mogworld som jag köpt från iTunes.
 
Det finns ju sjukt många bra böcker på iTunes! Dessutom så är de ju inte speciellt dyra heller. Eftersom vi har köpt  såna där "presentkort" så kan vi shoppa loss på iTunes och AppStore utan problem :)
 
Men för att återgå till rubriken så ska jag väl se om jag inte kan slänga in ett bokreferat här och där :)
 
Eftersom jag är gräsänka på fredag så kommer jag nog hinna läsa ut Aleph då med en kopp Wayne's coffee Mocca.
 
Dagens visdomsord:
 
Life is not a cassette tape
that can be wound and rewound
"Aleph"

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: