Sine metu

2012-10-17
15:41:21

Kläder
Tog min vanliga tur runt på finn.no idag. Sökte efter lite Thomas Sabo. Hittade dock inget...
Därimot så ramlade jag över en annons från en tjej som måste ha lagt ut hela sin garderob till salu. 437 bilder! Det är fler klädesplagg än vad jag äger. Det värsta var att det inte var fem bilder av varje grej heller, utan det var på sin höjd två....
Bara märkeskläder från alla såna dära tjej märken, typ DG (den enda jag kan stava till). Helt galet! Billigt var det ju inte heller. Jag som får ångest då jag lägger 500 kr på ett klädesplagg, där var det i snitt 4000kr och det var vad hon tyckte jag skulle betala!
 
Hittade däremoenen väska jag ville ha. Från ett annat ställe dock... Hon gjorde sina inköp i Paris... En helt galet snygg väska i mörkgrått med blodröda läderkanter och ett helt otroligt snyggt spänne som fick mig att tänka på vampyrer. Helt i min smak. Det var dock inte den som var till salu utan det var skorna på bilden, men jag mejlade och frågade om väskan :) Man måste ju kolla, jag vill ha den! 
 
Är ju inte direkt någon väskbärare, men om jag fick den kan jag bli, helt klart.
drömma kan man ju iallafall, om fina väskor och snygga skor :)
 
Dagens visdomsord:
 
Vi är alla nakna under våra kläder

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: