Sine metu

2013-02-15
15:50:17

Skor

Jag har alltid tyckt att skor är ju bra att ha. De värmer, de skyddar mot regn, man slipper göra illa sig då man går osv.

Vem hade kunna trott att jag skulle upptäcka den otroliga lycka av nya skor?
Jag tror jag börjar bli vuxen/kvinna :)

Den lyckan, den lyckan!

Jag är dyr i drift, det vet jag och endast det bästa är gott nog. Det är inget undantag för skor heller. De ska vara ovanliga, bekväma, snygga och perfekta.

Jag har en hemlig liten förälskelse i Pleaser USA och New Rock. Det finns så omöjligt många modeller jag vill ha därifrån. Men smakar det så kostar det :(

Satt iförrgår och slö surfade lite på finn.no. Och vad hittar jag där? Jo kärlek!!! I Tønsberg hittar jag två par skor, i min storlek och billiga!!!
Det ena paret var ett par H&M skor med stora nitar. Käääärlek!
Det andra paret var ett par Sam Edelman. Nästan helt nytt för mig, sett ett par tidigare som var ovanliga....
De här var hm... Jag gillar de, men hur ser de ut på?

Så jag mejlade och var dit idag. Ojojojoj så fantastiskt! Det var verkligen blixtförälskelse! De satt så fantastiskt bra och de var så otroligt snygga. De var mina!

Jag gick och log hela dagen sedan med skorna i tanken. Så kom jag hem, satte mig i hallen och tog på mig de. Och bara tittade, sååååå fina!
Åååh, skor.... Man kan inte annat än älska de!

Skor har gått från bra att ha till sann kärlek och en förlängning av min insida.
Min skogarderob kommer växa, och växa, och växa... Och en dag, en dag ska jag också ha ett par Louboutin stående i hyllan.....

Dagens visdomsord:

Du är aldrig vackrare
än du känner dig


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: