Sine metu

2013-03-11
14:41:08

We are all going to Hell
So lay back and enjoy The ride
 
Årssammanfattningen för 2013 kommer bli en spännande historia. Det är mitten av mars och än så länge har jag inte haft en dag som faktiskt fungerat som den ska. Har det inte jävlats på jobb så har det jävlats hemma. Börjar känna mig lätt sliten....
 
Men det som inte dreper deg gjør deg sterkare. 
Känner att jag rent mentalt blivit äldre, mognare eller visare, jag vet inte vad det är, men ändrats har det. Framförallt så har jag passerat det där med vad andra tycker... man kan inte vara älskad av alla, så jag satsar väl på att bli älskad av mig själv, det är ju en person som jag aldrig någonsin blir av med. Förhoppningsvis är det iallafall några som tycket om mig ändå ;)
 
dagens visdomsord:
 
Why fit in when you were bron to
standout

Kommentar:

Hello there, I do think your website might be having internet browser compatibility problems.
When I take a look at your site in Safari, it looks fine however, when opening in IE,
it has some overlapping issues. I just wanted to provide you with a quick
heads up! Besides that, great site!

2023-09-30 @ 15:24:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: