Sine metu

2013-07-30
02:32:03

Inte helt planerat

Det var ju inte helt planerat kanske, men vad gör man inte?
Såg på fb att hon som vi köpte Vanessa (nu för tiden Terra) behövde fosterhem akut. Hon hade lyckats fånga en kattmamma (som är dräktig) och försökte få tag på de tre kattungarna också.
Så jag sa att jag kan ställa upp som fosterhem :)

Mamman fick komma till ett ställe så ska ungarna hit, då hon får tag på de. Vad gör man inte?

Hade hon inte fått tag på någon så hade hon blivit tvungen att släppa ut mamman igen. Det är ju inte okej när hon jobbat en vecka för att få tag på de. Jag lider med alla katter där ute och som crazy cat lady så drar jag mitt strå till stacken. Så snart är det tre små sötnosar till här :)

De är ju bara här tillfälligt och kommer vara i gästrummet som de gäster de är ;)

Så jag hoppas hon får tag på de och jag vet ju iallafall att jag har världens bästa kjæreste, även om han driver mig till vanvett ibland ;)

Dagens visdomsord:

Tänk klimatsmart
Adoptera en katt


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: