Sine metu

2013-03-13
15:36:48

Vissa människor
Jag blir lika överraskad varje gång.
Kan inte alls förstå hur, i det här fallet, en speciell person alltid lyckas dyka upp som gubben i lådan precis vid rätt tillfälle. Om det är en bra eller dålig sak låter jag vara osagt....
 
det skapar mer oreda i mitt redan kaosartade huvud, men samtidigt så blir jag glad. Vem blir inte glad när någon speciell tittar förbi och säger hej? 
Kommer med kloka tankar också :) kanske inte enbart för att vara oegoistisk, men vad gör väl det :) det är väl bra att man tänker på sig själv.
 
Jag fick ju iallafall bekräftat att saker och ting inte alltid är svartvita som många andra verkar tro. Så även om jag inte fick något konkret svar, så gjorde personen ifråga att jag iallafall kan känna mig lite säkrare på mig själv....
 
Fick mig att börja tänka på Spelkortsmysteriet också. Så det blir nog mitt påsknöje :)
 
Dagens visdomsord:
 
Var som helst
och när som helst
kommer det en liten narr
i långa åsneöron och pinglande bjällror
Han ser oss i ögonen
och frågar:
"Vilka är vi?
Varifrån kommer vi?"
spelkortsmysteriet

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: