Sine metu

2009-12-31
13:05:31

Argh Träskmonstret anfaller!!!
Sitter som en annan grön geisha och väntar på att jag ska få klia mig på näsan. Bara 12 minuter kvar nu! Har med andra ord provat Mud masken jag fick av Lina på lilla julafton. Jag är grön, lite småstel och känner ett enormt klibehov på min näsa. Kollade på mig själv i spegelbilden på tv:n alldeles nyss, jag ser ut som Shrek, fast utan de där öronen på huvudet eller vad det är. De där trattkantarellerna ni vet :)
Känner även hur det börjar stelna till ordentligt.

Har gjort upp ett schema för dagen för att hinna med allting. Planeringsmästraren nummer Ett! Jag såg till att fixa naglarna igår och för att det inte skulle paja så använde jag mig av superlim *hehe* Hade stora planer på att fixa med stenar och grejer. ICA hade dock inget i nagelväg förutom en nagelfil och en nagelsax... Vill ju verkligen inte klippa dem så därför åkte jag till Panduro och köpte lite dekorationsstenar. De är alldeles för höga för naglarna egentligen, men what the hell! Nöden har ingen lag... Så för att vara säker på att de skulle sitta (det brukar ha en benägenhet att lossna) så använde jag mig av superlim för att sätta fast stenarna. Nu kommer jag aldrig få bort dem, men who cares? Jag menar det är ju snyggt ;) Ska det vara så ska det vara *hehe* Kom på det igår då jag satt och letade efter sminktips på Cosmopolitan. Jag är ju ungefär lika smidig i sminkvärlden som på fotbollsplanen... Fattade ingenting av deras sminktips med andra ord. De pratade om creméögonskuggor och concealer och gud och hans moster... Jag insåg att eftersom ajg inte kan något om ögonen och inte har något hår att flasha till det med så får jag satsa på mitt signum... Naglarna alltså! Jag är så smart...

Kommer nog bli dunderskoj ikväll iallafall. Fick lite insideinformation igår och sitter just nu och vässar konversationsämnena till det yttersta (eller inte). Det är ju bäst man duschar iallafall *eller hur Hanna? haha*
Vi får välan se vad kvällen bjuder på. Det kommer bli skoj iallafall, för det är ju så det är. Man har inte roligare än man gör sig och idag verkar jag ha en väldigt bra dag :)

Bara 2/3 kvar att sticka av min halsduk också!! Kanske hinner med det innan jag ska duscha *yeah right*

Dagens visdomsord:

Ingen dansar nykter,
såvida han inte är galen

Kommentarer:
#1: Hanna

Enligt ditt visdomsord är jag jävligt galen... haha

2010-01-01 @ 15:13:52
#2: L

Så det var därför du såg så otroligt fräsch ut?!

2010-01-01 @ 17:59:54
#3: Challe

Haha berätta något vi inte redan visste Hanna!! ;)

Och ja Lina, jag vet jag ser alltid sååå fräsch ut, men igår så var det tack vare dig att jag såg så sjukt fräsch ut! ;) Jäkligt bra början på året iallafall om jag får säga mitt!!

2010-01-01 @ 22:32:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: