Sine metu

2009-12-18
12:07:38

Årsanalys
Jag har gjort en väldigt djup analys av året som varit och konstaterat följande: Det finns inget som helst gott med detta år, det har slagit alla rekord som går att slå i ett jävligt år *grattis*. Och om man nu ska leta reda på något positivt så kanske det är C-kortet, men vänta bara!!! Jag ska nog lyckas få det att gå åt helvete också. Kanske köra i diket på uppkörningen och bryta ryggraden. Låter inte helt otroligt i mina öron... Med tanke på allt annat så...
Men om jag är riktigt positiv så kan jag komma på sex olika saker som är positiva med året, även om en kan räknas som både negativ och positiv. Så man får väl vara nöjd antar jag och året är ju inte slut än! Det är ju faktiskt två veckor kvar, med en liten del pengar som får behållas.... Hittat något bättre än en bock att bränna iår... *no need for more words*
Varför är det alltid så att när man precis tror att det börjar gå bra så är det någon jäkla tomte som ser till att ta ner en på jorden igen? Kan man inte få flaxa runt bland molnen ett tag och bara låtsas som ingenting? Nej, så kan vi ju inte ha det, ner på jorden och inse att allting kan bli sämre än vad det redan är. *tackar och bockar för det*

Som jag skrev i kommentaren till Lina: Även om du har ett OS-guld eller ett världsrekord så ska du se att det inte varar för evigt. Någon mörk kväll så kommer det någon och stjäl dina medaljer eller slår ditt världsrekord. Allt som åker upp ska komma ner. *inte ett dugg negativ* Jag skyller på Newton! Det var han den J*veln som uppfann tyngdlagen så det är han som ser till att allt kommer ner igen!!! *morr*

Kallt är det också. Igår när jag kom hem efter att ha skrattat hos Hanna så var det 14 grader varmt i mitt rum. Mysigt att sova där måste jag säga... Fick några värmande meddelanden iallafall precis då jag somnat. Här är det ju bara 15 minus, i fjällen är det -30 *mohahaha* Kändes lite bättre då. Sen är "nyårsdejten" bokad också. Jag vet bara inte vem det är än *haha* Blir det Herr Daniels så vill jag inte vara med! Men jag hoppas att pojkarna inte har så dålig smak. Då får jag väl välj nån rysk eller de kanske bara har svenskar *hm* Återstår att se. Det blir nog kul iallafall. Så annandagen och nyårsafton är bokade för festande, har redan börjat uppladdningen med Lina (om än på långt avstånd). Kom också fram till den genialiska planen att det inte är någon idé att åka hem efter annandagen så jag ska tigga sängplats hos någon *flörtar lite med stadsfolket* Är ju liksom ingen idé att behöva ringa efter skjuts klockan tre på natten och sen tigga skjuts klockan tio på morgonen igen. Är det ju bättre att stanna där man är. För jag har planer på att dricka... That's it!!! Därför ska jag ta mig till systemet på tisdag (då alla andra ska dit) och köpa mig någon trevlig flaska... Kollar runt lite på systemet efter någon som inte är drucken tidigare kanske till och med...

Dagens visdomsord:

Vänta du bara,
det blir värre,
tro mig!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: