Sine metu

2009-12-28
14:39:51

Listan goes on...
Kom förresten på en grej... Känner att jag måste göra en korrekt sammanställning av låtlistan, you know. Går ju liksom inte att ha en ofullständig lista liggandes ute i luften. (Jag var inte så full att jag inte minns det)...

Så here we go! Mycket beroende på humör med låtlistor. I lördags var den fylld av lite "hårdare" musik. Idag är det en skön blandning :)

Dagens lista ser dock ut som följande:

1: Amon Amarth - Guardians of Asgaard
2: Weeping Willows - Brighter Day
3: Coca Carola - Livet
4: Summoning - Long Lost to Where No Pathway Goes
5: Metallica - Carol of the Bells
6: Ebba Grön - Ung & kåt
7: Dia Psalma - Gryningsvisa i D-moll
8: Ultima Thule - Svenska hjärtan
9: Imperiet - Saker som hon gör
10: Rammstein - Stirb nicht vor mir (don't die before I do)

Shit det där var inte lätt! Men tror jag lyckats relativt bra med ordningen på dem iallafall. Men att välja ut topp tio av all musik man har! Inte lätt...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: