Sine metu

2009-11-09
13:50:59

Äntligen!
Har idag varit duktig och fått massa saker gjorda, eller massa och massa är väl en definitionsfråga. Började iallafall med att hämta pappa på jobbet imorse halv åtta eftersom han tydligen skulle jobba eftermiddag, hm. Skulle sedan ner till vårdcentralen och ta cellprov, vilket gick i stöpet, så jag måste boka en ny tid. Raceade sedan in till stan i 50 knyck (jag älskar andra bilister) för att skriva in mig på körskolan. Fick där veta något som jag inte riktigt förstod, men det var något om någon utbildning som ingen i Sverige hade än så det väntade dagsböter på 60 000kr sammanlagt för alla som körde med ej utbildade chaufförer. Jag förstod ingenting, nickade och sa oj. hehe typiskt mig. Fick iallafall mina böcker, en Tungbok, haha där fick de till det! Och en Funktionsbeskrivning på tolv (12) sidor!!! Jag läste inte ens den lilla lappen man fick för personbil, men tolv sidor?! Kan färdskrivarkorten iallafall, så då försvinner en sida, wehe. Gick sedan till AMS som visade sig vara "stängt" på måndagar så jag måste dit imorgon istället, för att försöka flörta till mig CE-kortet, kom fram till att det är lika bra att göra skiten på en gång. Eftersom jag är så söt och rar och duktig kommer jag få det på en gång! *flört, flört*
Åkte hem igen och bokade en tid för läkarundersökning, måste ju ha en sån för att ens få börja övningsköra för tung trafik. Lät lite suspekt den där läkaren dock, "Du kan komma till City trafikskola imorgon klockan 17", hm. Snygg läkarpraktik... Men är väl nån såndär allmänt inhyrd "trafikläkare".
Ja hann med att se en film också nu på förmiddagen. What happens in Vegas, kanske inte direkt det bästa jag sett, men i brist på annat.
Har fått min Nestlékod också till www.familjesmycken.se så nu har jag beställt "My Love" med "Jason" graverat, en svart sötvattenspärla och ett hjärta i rosenkvarts. Läste att rosenkvartsen förmodligen borde passa, eftersom den sägs läka både kropp och själ. Den stärker kärleken, främjar balans och harmoni. Sist men inte minst så sägs den öppna hjärtat och ge tröst och kärlek. Så det blev en sån... Tar bara fem veckor att få den, men den som väntar på något gott...

Dagens visdomsord:

Om du tänker för länge på nästa steg.

Kommer du att tillbringa livet

På ett ben.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: