Sine metu

2009-11-17
20:58:13

Gammal glass
Kan glass bli för gammal? Hur vet man när den blivit det??? Glassen jag lyckades rota fram ur frysen smakar lite lätt T-sprit, har en såndär tuggummihinna, en fint glittrande yta av iskristaller och är hård som sten. Ska man låta bli att äta den då?
Gick ut i garaget för att fylla på kattens mat, upptäckte då att det fanns Julmust! Kom på att en kaka till Julmusten skulle vara gott. Gick ut till garaget igen för att leta reda på en kaka i frysen. Hittade kött, kött, kött, kött, kött och så lite kött. Började leta lite djupare och hittade typiska kakburkar. Rev fram en som det stod Nötchokladrutor på *Catching!* Tyckte att burken kändes lite tung och öppnade locket. Rödvinbär... Gick till nästa frys och hittade tre paket choklad/vanlijglass. Förmodligen med ett bäst före datum sedan förra istiden. Ryckte åt mig ett paket och slevade upp några skopor. Smakar inte som glass ska smaka... Men vad gör man inte då man är desperat?
Roade mig med quizzes eller test eller vad i skogen det heter. Tycker sådana saker är underhållande jag...
Har tidigare kommit fram till att jag är en singel singel (alltså en perfekt singel, men lika gärna kan jag ha nån) som är en genomond (tricky word!), egocentrisk satanist som ska jobba som busschaufför och fylla hela huset med katter. Jag är den som startar alla bråk på fester och jag är Snorkfröken med en touch av Josef Stalin och Stevie från Family Guy, inte nog med det så är jag den där fula jäveln från Sagan om Ringen. Dessutom är jag lika smart som Einstein! Till på detta ska jag köra Volvo och "prova nya saker" ;)
Idag kom jag däremot fram till att jag är snäll som en Get (som värmer ett träd i ett vinterlandskap), var en clown i mitt förra liv, är en fallen ängel (berätta något jag inte redan visste), jag är en Prinsesstårta för alla älskar mig, ett spöke, en bänksittare i kyrkan och Freddy Kreuger. Mitt riktiga namn är Jens, men jag kallas Räkan för jag äter så lite... Jag vet inte om jag vill heta Jens, tror inte det riktigt passar mig. Kan lägga till att mina fingrar luktar Dillchips (det kom jag på själv!)
Är även konstaterat att jag är den mest sannolika att trivas på en nudiststrand. Men med eller utan kläder det är frågan.... *internt från Komediteatern*
Jag kommer må så dåligt imorgon. Jäkla glass!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: