Sine metu

2009-11-15
14:20:13

Tänkt till...
Jag säger så här jag: Eftersom helgen har innefattat så mycket, så skulle inlägg bli såååååååååååå långt. Eftersom Hanna inte tycker om mina jääääääääääääättelånga inlägg så gör jag istället flera små :) Med början på fredag och med slut på lördagnatt/söndag morgon.
Kan dock infälla här att jag inte förstår andra trafikanter. Det är E4:an alltså tvåfiligt, men står det en skylt med omkörningsförbud så bör man väl ändå följa den, eller? Råkade ut för tre stycken idag som inte riktigt förstod det där med vägarbetsområden och förbudskyltar, om det då berodde på tillfälligt tunnelseende, allmän blindhet eller bara ren idioti låter jag vara osagt. Smått aggresiv blev jag iallafall. Samma sak med folk som tror att de kan dra en i ett trafikljus, jag må vara tjej, men jag kan hantera en bil...uppenbarligen bättre än volvoägande män....

Så nog sagt om detta. Here we go....

Kommentarer:
#1: Hanna

Oj, haha! Jag är tacksam att du delade upp inläggen ;P

2009-11-17 @ 13:05:41
#2: Challe

Jag är ganska snäll då jag vill ;)

2009-11-17 @ 17:46:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: