Sine metu

2010-04-10
16:49:11

Bortbjuden
Idag bär däcken mig till Härnösand och trevligt sällskapandet med systeryster, svågeridåger och Flinus. Flinus har just skickat sitt första mejl till min alldeles speciella smygnorsk :) Hoppas det blir uppskattat! Blev kanske lite svårförståligt med bara massa b, h, f, g, v och siffror, men allt man vill förstå går ju så det blir nog inte några problem.
Skulle fara och hämta syrran i Granloholm halv ett, kom på det klockan tolv. Det blidde lite tidsbrist där kan man ju säga eftersom jag inte hade slängt ihop några saker eller gjort mig i ordning. Lyckades dock, som den sprinter jag är, att komma iväg till tio över *duktigt* Lyckades till och med hitta dit jag skulle på första försöket!!! Värsta coolt för att vara jag!

En förvirrad dag idag. Jag klev upp efter att haft en mer vaken än sovande natt, var lagomt trött alltså. Jag satt och skulle skriva blogginlägget imorse, sen kom mamma och skulle läs alla mina tidigare blogginlägg. Så det blev inget blogginlägg, eller något annat heller för den delen. Jag hann iallafall skicka iväg mitt mejl som jag skulle skicka.

Nu sitter jag här och agerar stol, barnvakt, dammsugare, äppelvakt och trasa *tack* Blir en trevlig kväll kan jag tänka mig. Även om det bästa saknas mig ikväll och alla andra kvällar i flera veckor framöver :(
Blev precis av med min banan som jag höll på att äta på då Linus insåg att jag tydligen är ett bra sällskap. Han tyckte jag skulle bära runt på honom samtidigt som han åt på sitt äpple. Jag gick därför och hämtade en banan, men fick en tugga innan han kom på att han ville ha den :) Så där försvann den! Jag får helt enkelt klara mig till maten *haha* Hamnar på svältning när man kommer bort, snällt värre! ;) Min datormus har blivit äpplicierad också, var någon som fick tag på den och skulle prångt lägga sitt äpple på den efter att han försökt ringa en vän genom den. Samma med telefonen, som det däremot gick att ringa med, vilket han upptäckte fort *skakar på huvudet*

Blir nog ett trevligt sällskap ikväll då jag bara kommer sitta och tänka på annat (som vanligt) och mitt prat är ju ganska ensidigt nu för tiden *me like* Ska dock jobba på att bry mig om någon annan än mig själv ;)

Dagens visdomsord:

Lycklig är den kvinna som inte tänker

Vilken klänning som ser vackrast ut då han kommer

Utan vilken klänning som ser minst skrynklig ut då han går


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: