Sine metu

2010-04-11
17:15:47

Får jag kräkas i din sko?
Sitter och väntar på att systeryster ska få maten färdig så jag kan låtsas äta lite grann. Ingen matlust idag, vill helst bara lägga mig i fosterställning och skrika. Sån sjuk kramp i magen att jag inte kan bestämma mig om jag ska svimma eller spy. Kommer nog sluta med båda skulle jag tro. Den ena är ju redan avklarad en gång pga. smärta...
Få i mig lite mat, sen åka hem och ställa mig i en varm dusch. Sen hoppas jag att smärtan lättar lite då jag får mitt dagliga "knark", min pratstund med min älskling alltså *du saknas mig*
Följde med syrran på barnkalas mitt ute i ingenstans förut, hoppas de inte trodde att jag var något slags bergstroll som aldrig sett människor förut. Jag bara satt där och kollade ner i bordet, när jag sen kollade upp såg jag tydligen skräckslagen ut. Det var dock bara magen som kämpade allt den kunde för att bevisa hur mycket den hatar mig. *kramp, kramp, kramp* Sjukt ont...

Jag vill hem, fast det är tomt där :( Jag vill åka längre söderut än till Sundsvall. Undrar om någon märker om jag låter bli att komma hem? Vill långt söderut, ungefär till världens ände... där kan jag tänka mig att stanna tills min magkramp gått över, och sen länge till :)

Sov på bäddsoffan hos systeryster inatt. När jag skulle lägga mig insåg jag att det bara fanns en kudde i sängen. Vad gör man då? Jag letade förbrilt efter något att krama på. Hittade till slut en prydnadskudde på golvet som fick agera kramkudde... Inte alls samma effekt som en mänsklig kudde, men den fick duga...

Dags att äta och sen åka hemöver med stereon på högsta volym och missa avfarten och bara råka hamna någon annanstans *var är du?*

Dagens visdomsord:

Jag är normal, det gör bara ont

Kommentarer:
#1: Lingon

Haugsveien 82

3145 Tjøme



Sitter här och väntar på att min älskling ska komma...

2010-04-11 @ 19:15:38
#2: Challe

Om jag bara kunde... Det finns bara en sak som jag vill just nu och det är att få ligga bredvid dig i soffan under en filt. Det gör ont, så ont :'(

2010-04-11 @ 19:20:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: