Sine metu

2010-04-26
15:31:20

Jaha
Verkligen hur jag känner mig idag; "jaha". Gick åt helvete så klart, blev nervös och klarade inte backningen på rätt tid. Jaha, vad ska man säga? Jaha, tror jag passar bra. Orkar inte bry mig så jag skiter i det och gör något åt det en annan dag, en annan tidsålder. Är lika social som en död hamster, så jag stannar nog här framför datorn och väntar på att tiden ska gå. Börjar komma in i en sån där svacka igen då allt bara går åt h-vete. Vad jag än försöker göra så går det käpp rätt åt h-vete. Följde med mamma på stan, rev ner halva butiken när jag skulle titta på en sak *jaha*. Gjorde illa mig på servooljslocket *jaha*. Glömde bromsljuset, misslyckades totalt med att få ner bakgaveln, ville bara stjäla lastbilen och aldrig någonsin komma tillbaka *jaha*. Så less. Så fick man den väntade kommentaren då man kommer hem också, så klart: "Ja där ser du!" Var så, så, så nära att stämpla någon med en stilettklack *håller händerna hårt knutna* Så less...

En sån där dag då man inte skulle klivit upp, en dag då man inte skulle behöva vara runt andra människor, en sån dag då man helst skulle bott i en koja i skogen... Gräver väl en grop till och hoppas att den inte översvämmas av någon vårflod... *jaha*

Nej nu ska jag sitta här och skita i totalt allting, ska spela min mahjong och dricka mitt vatten. Sen ska jag vänta på att det ska bli fredag *jävla vecka som aldrig tar slut*.

Dagens visdomsord:

I tried to be reasonable
I didn't like it

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: