Sine metu

2010-04-24
10:10:13

Problem?
man vet att man har lite problem då man känner en viss panik då inte Facebook fungerar som det ska... Får man skylla på att man hade ett livsviktigt meddelande att läsa? Även om det inte stod något livsviktigt i det i stil med "Jag kommer att skicka en bomb till din postlåda klockan 13.49", så var det livsviktigt för mig. Är ju trots allt mitt syre som skickade det... Alltså viktigt, man överlever inte utan syre. har provat, fungerade inte... Smart som jag är dock kom jag ju på att jag kan läsa meddelandet i hotmailen, för den fungerar ju! Fast meddelandet var ju inte alls speciellt logiskt när det låg där... Var det skickat 18.14 eller 07.15? Vilket det än var så var det ändå inte logiskt... Hur tänkte du nu?

Kom att tänka på mening igår då jag stod och borstade tänderna..."Without you it's so hard to breathe". Funderade var den kom från, tyckte att det var en låttext, men kunde först inte komma på från vilken låt, sen föll tjugolappen ner! Är ju Weeping Willows. Låten däremot, vilken kan det vara? I close my eyes kanske... Nej inte den, "I woke up and it was to late", åh har det ju på tungan! If I could see you one more time, den är det! Fast ajg hade ju noll rätt ändå. För textraden går ju: "Tonight it feels like it's hard to breathe" och dne andra går "Without you I'm so on my own"... Snyggt mixat där måste jag säga!! Aja what ever, nu var problemet löst iallafall och jag kan lägga energi på att lägga in lite WW i spellistan, kommer ju bli en fin kontrast *hm*

Nu fick jag en viss känsla av aggressivitet känner jag, inte fått mina pengar. Sånt tycker jag inte om... Är ju 25:de idag, så de borde kommit igår, hur tänker de nu? Man blir aldrig klok på fk... Aja, tur jag är så bra på att hushålla med mina pengar så jag har massa pengar kvar sen förra månaden *hm kliar mig fundersamt på nästippen*

Ska boka klipptid till veckan, trots att jag inte skulle klippa mig, men håret är inte på min sida. Ser ut som ett smärre bergstroll när jag vaknar på morgon, det går ju inte! Så blir att klippa lite iallafall, bara för att få tillbaka strukturen på höbalen. Fast det är ju mitt minsta problem just nu egentligen. Har ju den där j*kla uppkörningen på måndag. Börjar bli ruskigt nervös... Körningen, inga problem, backningen, nja ganska lugn, säkerhetskontrollen, ska inte vara några problem, funkisarna, ojoj skrik och spring! Jag är något så sjukt nervös för funkisarna, här är vi inte orolig för att vi ska gena i kurvorna eller råka köra för fort eller missa en växling. Nej här är vi nervös för teoriavsnittet! Det som borde sitta som ett rinnande vatten just nu, med tanke på YKB:n... Det gör säkert det också, bara det att jag inte vågar tro det. Vet ju vilka problem det har gett mig tidigare. De där fördömda BK-vägarna och lufttorken och all annan skit. Det sitter, men jag vet bara inte om det... Ska försöka plugga på lite idag, men jag drar mig så mycket jag kan, inget kul *ger mig själv en örfil*

Har dock bara två saker i huvudet just nu. Störande allergi och fredag... Kom på nu imorse att jag inte alls håller på att bli förkyld, det är allergin. Har ju inga riktiga förkylningssymptom på det sättet, så det måste vara allergiskrället. Svullna halsmandlar, täppt näsa som rinner, konstant ont i huvudet (inne på femte eller sjätte veckan nu) och så trötthet. Totalt slut i kroppen direkt för minsta lilla. Kan sova 24 timmar om dygnet och skulle helst bara inte göra något alls. Är iallafall duktig och dricker mycket! Sitter just nu med en liter grönt te och nästan en liter svartvinbärsdryck *duktig Charlott*
Men skiten ger väl med sig till slut, det som int dödar, det härdar!

Skulle hitta på något med gänget idag, hör av er då ni vet vad. Jag har inga idéer, bara att jag vill vara hemma i normal tid. Så inget sent. Börjar bli gammal tror jag. Vill helst vara hemma vid sex så jag kan få lägga mig i sängen och halvsova *skakar på huvudet* Kan jag skylla på allergin? Eller måste jag vara ärlig? Nej, min värld, jag bestämmer! Det handlar bara helt och fullt om allergin ;) *hur många timmar är det kvar?*

Nu ska jag sätta mig och se på slutet av The Nightmare berfore Christmas tror jag... Eller Svinesund, handel i grenseland. Upptäcker jag när fingrarna skriver in adressen :)

Dagens visdomord:

Life's no fun without you

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: