Sine metu

2010-04-25
17:14:51

Trött och less
Har en sån där konstig dag idag. Uppkörning imorgon och älsklingsbesök på fredag. Så det är en väldigt distansierad dag, heter det så? (i min värld gör det det) Jag sitter mest bara och tittar tomt framför mig och tänker på annat. Syrran frågade mig imorse vad jag tänkte på... Vad är det jag tänker på nu för tiden? Finns väl bara en sak, eller rättare sagt person, i mitt huvud. Fem dagar... Vilken evighet... *suckar djupt och deprimerat* Jag vill ha fredag nu, då har jag redan klarat uppkörningen (för det kommer jag ju göra!) och så är det bara några få timmar kvar att vänta :D

Uppkörningen... Imorgon smäller det! Borde gå bra tycker jag, gick igenom backningen i huvudet idag och känner mig ganska lugn. Funkisarna däremot! ojojoj ångest så det står härliga till. Sjukt nervös, men är ju inte så mycket jag kan göra. Sitter och går igenom de lite försiktigt och de verkar ju sitta ganska bra, men man vet ju aldrig *hm* Orkar inte fundera på det, varit för många uppkörnignar och prov nu känner jag. Jag tar det som det kommer, går det så går det annars går det åt h-vete... Vad gör jag om det inte går? Ska jag åka hem då när jag fått en ny tid eller väntar jag med det? Jag har inget att välja mellan helt enkelt. Får utöva mina väl genomtänkta ondskefulla planer om det inte går... muta... *ler lika ondskefullt som den onda katten i den onda varianten av Alice i Udnerlandet* Undrar vad jag ska muta med... däri ligger det ju ett litet problem, jag har inget jag kan använda som muta, hört att man måste ha det *hm*

Varit ute och fyllt postlådan med gräs idag tillsammans med Flinus, blir nog en glad överraskning för den som ska hämta posten imorgon bitti *hehe* Jag ska lära honom allt ont jag kan!! Sen så körde jag lite trehjuling, kom på att min rumpa var för stor för sadeln och satte mig på asfalten och sopade istället. Tittade lite suspekt på alla som höll på att tvätta bilen och tog sedan på mig den tunga rollen, men ack så viktiga, som slavdrivare. Gick och kommenterade alla ställen där de missat att shamponera bilen på :)

trött och täppt i näsan är jag och allmänt uttråkad just nu. Sitter och läser lite grann om färdskrivarkortet, men orkar inte riktigt göra det känner jag. Fokusera, fokusera, fokusera. Bara en tio sidor kvar...

Dagens visdomsord:

Även solen har sina fläckar

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: