Sine metu

2010-02-06
13:21:12

Snorigt förkyld
Och jag skyller allting på Fredrik! Han skyller på mig så då skyller jag på honom. Simple, simple... Är väl han jag umgåtts mest med den här veckan kom jag fram till då jag satt och snorade och löste korsord. Eftersom jag haft körlektioner vareviga dag i snitt tre timmar. Men jag bjuder på det ;) Först gjorde jag honom förkyld och sen gjorde han mig förkyld...
Är egentligen inte så förkyld, mest bara snorig. Fast jag kan andas genom en näsborre eftersom jag råkade snorta en hel del saltlösning igår kväll :) Kom på att jag råkade andas in då jag hade en kompress indränkt i saltlösning i näsan *hehe* Den visste vart den tog!  Jag brukar gå runt med kompresser i näsan förövrigt *haha* Eller kanske inte ändå, kanske har något med läkprocessen att göra, jag lyssnar på män med nålar... Säkrast så...
Skulle sitta bra med lite nässprej nu känner jag, men det är emot mina principer så jag sitter och snorar istället :) Det ger sig väl till slut. Bara det är borta till på lördag är jag nöjd!

Ikväll blir det Melodifestivaltittande hos Malin, trevligt trevligt. Jag hoppas jag får något gott att tugga på, känner mig väldigt sugen på godis, så man kanske ska köpa lite på vägen *hm*. Upptäckte en grej imorse förresten! Har ju inte tränat på typ två veckor pga. vädret och förmodligen haft min mest onyttiga vecka någonsin, men ändå har jag gått ner två kilo... skumt... Eller så beror det på stress och ångest. Har ju haft det i mängder pga den annalkande uppkörningen. Fast det är lugnt nu, bara man anstränger sig lite så fastnar det ju direkt.

Lina är rolig hon. Fick följande meddelande av henne nu: "Yes box! Men jag springer". Jag förstod inte. Ska hon springa till stan eller springer hon nu? Min fråga var om hon eller jag skulle köra ikväll... Därav min förvirring. Jag förstår ingenting.  Fast det händer väl inte så ofta att jag förstår, men jag låtsas ju bra iallafall! Jaja märks väl typ nu... "Japp!" Gjorde mig dock inte så mycket klokare *haha* Hon är rolig den där Lina :)
Hon ska springa till stan och dessutom frågade hon om jag ska med. Tur jag är förkyld! Har cyklat till stan med Lina en gång (flera gånger ensam), då cyklade jag på en trastunge. Hur lyckas man med det? Ett cykeldäck är ju inte direkt brett, men jag lyckades träffa den stackars fågeln :'( Jag sörjer honom fortfarande *hehe*

Jag och Hanna är experter på bra idéer som kommer göra oss stormrika! Igår kläckte vi idén om att lära andra att vara som andra, men ändå sig själva. Lite som de där killarna som kom på boken "Alla får ligga". Fast vi tänkte rikta oss till alla, inte bara till ett kön som de gör. Hanna och jag är ju lite mer open minded dårå :) Så dels kommer vi ju bli stormrika på den idén som vi först tänkte prova på Lina *hehe* Sen så har vi ju vår dokusåpaidé. Som bygger lite på Mammas pojkar. Fast med en liten twist att ALLA inblandade får hitta "kärleken", plus lite Lostfeeling över det hela. Idén säljer vi ju såklart till SVT eftersom de inte har någon dokusåpa. Vi kommer bli så så så rika :D
Pengarna ska vi sedan använda smart. Hanna flyttar till sol och värme, medan jag som avskyr båda delarna flyttar till Arvidsjaur och öppnar ett lyxhotell för biltestarna :) Sen åker vi och hälsar på varandra. Jag till Hanna på vintern i några dagar och Hanna åker till mig under sommaren. Vi är ju såna genier!!!
Konstigt att vi inte gjorde bättre ifrån oss i skolan eller redan är stormrika ;)

Tv:n fungerar inte :( Hur ska jag då få tiden att gå??? *hehe* Får helt enkelt lägga några partier Spindelharpan och skråla falskt till min exemplariska musikblandning :D

Dagens visdomsord:

En eldig kyss i en minut

förbränner 26 kalorier


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: