Sine metu

2010-02-12
21:40:37

Alla Thåströms dag!!!
Alla hjärtans dag... Ja det är ju också en dag... Inte ett dugg bitter, inte alls *hms* Ska avskaffa dagen och göra en Alla Charlotts dag, alltså en dag att höja alla Charlott till himlen! Anledning: Därför att Charlott utan "e" och utan "a" är bortglömd!!!
Beklagade mig för Lina idag att alla äckliga nyförälskade par börjar tina fram och på söndag är det "the big boom". Då kommer det krylla av alla dessa turturduvor som sitter överallt och tar upp min plats! Sen köper de rosor och nallar till förbannelse! Dumheter säger jag! *slår näven i sängen* Nej, jag ska ge alla jag känner geléhjärtan, fast jag ska slicka av sockret först *mohahahaha*
Jag föreslog att vi (jag, Lina och Hanna) skulle ta en sväng på stan på söndag, eftersom alla andra tragiska singlar borde ju vara ute då eftersom de är desperata efter en alla hjärtans dagsdejt! Smart tyckte jag, dumt tyckte Hanna. Hon hade tydligen uppmärksammat att stan är typ stängd på söndagar... Lina kunde inte följa med för hon skulle se på OS, så hon kommer tillbaka om två veckor *hms*. Vi får helt enkelt köra på Hannas idé att hyra skräckfilm, vara bakis och äta (vad var det vi skulle äta???) semlor (???) på söndag. Mycket bra idé. Blir ju dock bara jag och Hanna eftersom Anna och Malin är osingel och Lina är tillfälligt förlovad med SVT *prioriteringar*. Men vad f*n man kan ju inte få allt här i livet! Jag lovade att vara sympatibakis...

Är precis hemkommen efter en lååång dag på stan, började med att gå fram och tillbaka genom stan eftersom jag insett att Barista inte håller måttet. Satte mig på körskolan och fick än en gång inse hur förvirrad jag egentligen är :) Upplyste Fredrik om att jag är lite pucko, han nekade inte till det *dig kan man lita på!* Sen kom Lina och fick äntligen sin efterlängtade titt, så hon är tillfredställd och glad ;) Jag lovar att jag ska framföra dina ord till honom på måndag/tisdag *hehe* ;) Vi gick därefter till Cervera och jag "råkade" bli stött på (säger man så?), var nån kille som höll på att sätta upp inredningen där som uppenbarligen hade ett gott öga till mig *tackar och bockar* ;) Alltid trevligt att bli uppmärksammad *host SuraBayaJohnny* :D
Var och såg Farsan nu ikväll också, jag höll mig vaken genom nästan hela filmen... Den var väl inte direkt en höjdare, funderade ett tag på om jag kunde krypa ut och smyga in till nån annan film istället typ Shutter Island eller nåt... Var dock gott sällskap och stannade. Gäspade bara lite, hm, osynligt tio, tolv gånger och försökte somna *dagsljus*. Ja, jag måste säga att jag är mycket bättre på att välja filmer! *hahaha* Får kanske byta filmsällskap helt enkelt, flörta med en viss herre på F kanske ;p Han delar min filmsmak iallafall *haha* (inbilla er inget nu, jag skämtar bara!!!)

Snart får man gå och sova!!! Måste ju ladda inför morgondagen, shit alltså vilken dag det kommer bli!!! Längtar som ett barn inför julafton *gnuggar händerna*. Ska bli så jäkla kul och inget, absolut inget kan förstöra det, inte ens SuraBayaJohnny!!! Åh, vi ska ha sååååå kul! Jag längtar, jag längtar, jag längtar, jag längtar, jag längtar, jag längtar, jag längtar, jag längtar!!! Måste kolla batterierna i kameran, inte glömma det. Nej, hoppa i säng och läsa lite bok kanske!

Dagens visdomsord (you know who you are...):

Har man inte modet att säga att det inte finns något,
men respektlösheten att be om mer.
Då är man inte värd något alls!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: