Sine metu

2010-02-14
18:07:30

Min pålitliga dejt!
Jaha så var den fruktade dagen här *haha* Jag har sovit bort halva dagen och ska spendera den sista delen med Hanna, min alltid lika pålitliga dejt :) Vi ska spela lite biljard eftersom det är störst chans att man slipper äckliga kärlekspar där. Hemska tanke när vi själva är där ;p Är lite förvirrad idag jag så jag tänkte att det inte var någon idé att fråga Lina eftersom det är OS och tydligen skidskytte ikväll. Sen kom jag på att hon kanske är i Gävle... Ibland minns man inte riktigt vart man lagt hjärnan *skakar förvirrat på huvudet*
Sitter och kollar på Gavin and Stacy och kom på att det är en lite rolig serie, tycker ju om brittisk humor jag så... I början av detta avsnitt sker följande konversation mellan paret som ska gifta sig (han ska på svensexa):
Hon: Promise me that you not gonna have sex with a lapdancer!
Han: I promise.
Hon: Say it!
Han: I promise I'm not gonna have sex with a lapdancer. I can bring my phone if it makes you feel better.
Hon: But I tought you couldn't do that.
Han: If it makes you feel better I will. But if you come to my voicemail it's because I'm having sex with a lapdancer.
*hahahahaha* Skoj skoj. Kan sätta huvudet på att det kommer sluta med att det är hon som får till det med "Konstapel Love" *haha*
Killarna slutar på kebabhaket, oväntat :) Och så börjar de bråka och vips så hade han ingen best man längre *hahaha*

Förlåt gänget (ni får uppdateringen nån dag), jag är en svag människa, men jag erkänner det! Fast jag går efter det jag alltid går efter: "Livet är kort, så det är bara att köra." Äh, jag ändrar mig ju hela tiden med saker och ting och har lite svårt för att följa mina egna filosofier, eller så är det så att jag inte har det *hm*. Hur som haver så måste man ju prova för att veta, så därför kör jag. Som ett barn på julafton :D Jag har ju en benägenhet att lyckas i slutändan med saker och ting så det kommer jag väl göra nu också, om inte annat så vet jag ju då iallafall...

Dagens visdomsord:

Det finns en mening med allt

Kommentarer:
#1: wolf

yes box mormor och jag satt som klistrade... o ha det så trevligt i helgen;) om det var det som du menade

2010-02-15 @ 10:27:33
#2: Challe

haha jag är såååå förvånad! Jag och hanna utövade ju lite sport istället dårå...

2010-02-15 @ 14:31:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: