Sine metu

2010-01-08
02:14:39

Besattheter och annat jobbigt
Kan nu så här i efterhand göra ett lite finare inlägg än det förra :) Blev ju lite panikartat med folk som drog i mig från alla håll (på ett positivt sätt). Har klickat mig igenom några alltid lika trevliga omgångar av Othello. Skrev i mitt förra inlägg, som nu raderas för att ersättas av detta, att jag har många besattheter. Är bra på att hitta såna dessutom. Men jag brukar gå tillbaka till de gamla efter ett tag, så egentligen har jag bara några stycken som jag skiftar mellan. För tillfället är Othello en besatthet för mig. Försöker komma på "the magic way" för att vinna. Går väl sådär om jag får säga det själv. Vann en omgång ikväll iallafall, men jag vette fan hur :) Är trevligt med trevligt sällskap då man spelar dessutom, skrämde dock både mig själv och honom rejält! Har haft en lite underhållande konversation, där jag bland annat har stulit hans tvätt och tvättat hans bil ;) *internt* Så hotade idag med att tvätta hans bil med sandpapper *haha* Detta uppskattades dock, eftersom aluminiumfärgen är så snygg! Speciellt med en touch av svart sa jag. Visade sig sedan att hans bil är svart... Spooky!!! Jag konstaterade att den nog var extrautrustad med allt som går och självklart xenonljus... Jag hade rätt! Det är fan skrämmande!!! Jag måste vara sjukt bra på att läsa människor! Frågade sedan lite på skämt om det var 20 tummare på, gissa tre gånger vad svaret blev... Precis... Ja, 20 tummare. Frågade om de var sexekrade... Vågar nästan inte svara på det... Ja... Jag blir rejält mörkrädd för mig själv! Han var övertygad om att det var en kompis som försökte driva med honom. Jag var tvungen att ta i mig själv! *haha* Sjukt... Hade dock fel på hårfärgen, tack och lov!! Fick hjärtat i halsgropen ett tag där dock, han svarade "neeeeeej". Jag tänkte att jag svarat rätt igen, men tack gode Gud så var det inte! Enda förklaringen jag kan ge om varför jag kunde säga hur hans bil såg ut är att jag är smått besatt av dem, bilarna alltså. Jag vet vad som ska finnas för att det ska vara bra och vad som ska köpas till om man har pengar. Simple as that! Sen hur det kunde komma sig att jag kunde förklara hans kroppstyp igår beror helt enkelt på att jag vet hur kroppen formas om man lyfter tungt, men med få rep... Jag blir lite fascinerad av mig själv dock *haha* Jag är ju ganska bra då allt kommer omkring ;p

Håller just nu på att göra något jag inte tycker om att göra, förklara mig själv... Gillar inte att behöva "avslöja" mig själv. Men men bära eller brista! Var inte jag som förde det på tal helt försöker jag trösta mig själv med. Är lite nerövs känner jag... Fast det har jag ju varit ett bra tag, men nu blev det lite jobbigare... *tuggar nervöst i läppen* Åh, jag och känslor... Snacka om hat/kärleksförhållande *haha* Men man lever bara en gång så det är väl bara att köra, kan ju inte mer än gå åt helvete :)

Dagens visdomsord:

I got a oneway ticket to Hell
and I will enjoy the ride!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: