Sine metu

2010-01-17
14:45:05

Popcorn någon???
Mår oförskämt bra idag måste jag säga, om man bortser från att jag är fruktansvärt sugen på popcorn. Sitter och återställer vätskebalansen nu iallafall, med coca cola :) Drack två liter igår kväll och satsar på att dra i mig två liter till idag *haha* Flaskan står i garaget så jag får ju lite motion av att gå och fylla på glaset ;)

Var som alltid riktigt skoj igår, tror det beror på människorna faktiskt. Men det är ju bara ännu mer positivt isåfall, betyder ju att jag har värsta bra smaken när det gäller vänner *hahahaha* Fick dock veta att den som jag gått och kallat Björn hela kvällen egentligen hette Johan *ops* Jag är fortfarande helt övertygad om att det var någon som kallade honom Björn, därför trodde jag att han hette det. Jag är ju inte direkt känd för att vara bra på namn så jag försvarar mig med det. Har precis lärt mig att Malins kille heter Jens, jag kallade honom något annat förut. Jim eller nåt i den stilen tror jag det var. Bara tagit mig fyra månader att lära mig att det var Jens. Är så duktig!! Fast de som känner mig borde ju veta vid det här laget hur kass jag är på namn, har fortfarande inte lärt mig Björn och Anton som vi gick i gymnasiet med, jag blandar ihop dem och har ingen aning om vem som är vem. Sen är jag lite förvirrad och tänker på annat samtidigt som jag stöter på någon person som inte är typ Anna, Lina, Hanna eller Malin så blir det fel. Jag blandar ihop alla för jämnan *en talang!!*

Måste ju tacka systeryster för att hon övertygade mig att köpa vaniljvodkan iallafall! Blev ju verkligen vaniljcola, fast det kan ju bero på att jag är så duktig på att blanda också i och för sig ;) Gott blev det iallafall och jag får ha det ifred som vanligt. Finns uppenbarligen bara två personer på denna jord som tycker om Vaniljcola, jag och brorsan.

Fixade ju lösögonfransar till gårdagen också. Var ju inte alls så komplicerat! Tog mig bara 40 min att få till det (fixade bara i ögonvrån dock). När jag har övertygat alla kameratokiga människor att ge mig alla fina bilder på mig så ska jag nog kunna mixtra och fixa och lägga upp en fin liten bild på mitt mästerverk :D
Blev ju lite nöjd faktiskt, både med ögonen och naglarna. Jag är så, så, så bra *haha* Kanske ska börja fixa sånt där till varje partaj! Satt ju faktiskt riktigt bra också, de lossnade inte förrän jag skulle ta bort sminket, trots att de var H&M original! *nöjd*

Kom på en sak imorse, halv åtta närmare bestämt, då jag vaknade, vände mig om och konstaterade att rummet snurrade lite. Jag får inte växa något mer, för då får jag inte plats i Hannas soffa. Det är på gränsen nu, sträcker jag på mig för mycket så hamnar fötterna utanför soffan :) Fast det är nog inte så bra att sova mycket i en soffa tror jag, känner att nacken är ganska stel idag. Inte värre än efter nyår, men inte långt därifrån *hehe*

Vill åka skidor idag, men pappa har redan varit och åkt och mamma är förkyld och jag vägrar köra idag (alkoholmängden...). Jag får väl helt enkelt åka imorgon eller nåt, fast då ska jag följa med pappa till Sollefteå på jobb. Betyder by the way att jag måste kliva upp kvart över fem... Bäst jag ringer vid tio ikväll alltså...

jag har kommit fram till en sak! Som alltid med andra ord... Riktiga grejer är väl värda pengarna! Min frisör tyckte att jag skulle köpa lite "riktigt" schampo och sån där conditioner eller vad det heter. Så jag gjorde det. Blev mycket dyrare än vad det brukar bli (brukar köpa billigaste schampot jag kan hitta), men efter en halv flaska så inser jag att det faktiskt är värt det. Håret är mycket bättre än vad det varit någonsin. Sen fick jag med ett prov också på en inpackning. Provade den igår. Vilka grejer! Hur bra som helst, håret är alldeles mjukt och fluffigt och mysigt *haha* Måste boka en tid för klippning den här veckan också tror jag... eller beror väl på hur helgen blir, men ja är ju bara söndag så jag har ju lite tid på mig :)

Dagens visdomsord:

Slösa inte med orden

Säg ett som betyder mycket.

Jan-Erik Thoft



Kommentarer:

haha, nej väx inge mer! då måste jag köpa en ny soffa... och det har jag inte råd med!!! ;P

2010-01-17 @ 21:57:36
#2: Challe

Haha ingen fara att jag kommer växa på det sättet tror jag faktiskt. Kan däremot inte lova något åt något annat håll hehe Blir man tjock av hårdbröd förresten?

2010-01-18 @ 19:35:11

haha, jag tror inte du blir så tjock av hårdbröd så att du växer ur soffan på bredden iaf ;P

2010-01-19 @ 22:36:31
#4: Challe

Bra kan jag fortsätta att äta mina hårdbrödmackor med gott samvete :)

2010-01-20 @ 00:05:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: