Sine metu

2010-01-22
12:40:14

Träningsvärk...
Har äntligen lyckats få min träningsvärk som jag jobbat så hårt för, men inte är det mycket inte. Lite lätt ont i benen bara, missnöjd... Blåmärken däremot har jag många av! Hittar hela tiden nya, kommit fram till att de flesta är från i måndags efter allt för mycket traktorskumpande :)

Fick två av mina favorittidningar idag under frukostteét. Svensk Jakt och Land. Då vet man att det är fredag! Så med andra ord har dagen börjat väldigt bra (om man bortser från Linas väckning), hoppas bara att den fortsätter så också. Satt och läste kontaktannonserna i Land som vanligt, snacka om att kunna lysa upp dagen! De är bra skoj de där... Hittade fyra stycken mycket underhållande idag, iallafall i min värld är de roande :)
Var en man som gillade matlagning och ev dig. *haha* Där tar man det säkra för det osäkra, vill ju liksom inte riskera att ljuga eller få efterhängsna människor efter sig ;)
Den andre herren gillade bilturer, promenader och handarbeten. Den var ny! Handarbeten är ju inte direkt ett intresse man hör varje dag från en kille, eller gubbe i det här fallet.
Månskensbonden ser bra ut enligt sina vänner. Gör inte alla det??? Är väl liksom därför de kallas vänner, för att de ska ge en uppmuntrande ord ;) Frågan är dock hur han ser ut egentligen, allting är ju relativt... Som de som skriver att de är vältränade, i jämförelse med vaddå??? Jag är också sjukt vältränad, i jämförelse med en avdankad gummihöna :D
Den fjärde killen var så söt, han letade efter en mjuk, naturlig, ärlig och genomsnäll tjej. Han beskrev sig själv som lugn, snäll och blyg. Det var väl lite gulligt... *aaaaaah* :)
Tycker om Land jag, det finns mycket kul där. Brukar jämt höra mamma i bakgrunden då jag sitter och läser den och skrattar för mig själv: "Vad är så kul? Jag hittar aldrig något kul där!" *hehe* Beror väl på hur man läser det kanske... och om man läser allt framförallt!

Svensk Jakt är ju en annan bra tidning, idag var det dock lite väl mycket om lodjursjakten, sånt tycker jag inte om. Andra djur får de skjuta så mycket de vill, men inte lodjuren, de är alldeles för söta! Löste dock mer än halva krysset, så kanske ska ta och skicka in det och vinna en snygg tröja! Kan jag gå runt och glänsa i den som värsta primadonnan!!! ;)

Ikväll blir det Max och bio, nice... Kom inte ihåg om Malin skulle med, men Lina och Hanna blir det iallafall!

Dagens visdomsord:

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: