Sine metu

2010-01-05
15:07:15

Film, film, film
Idag är det en rejäl filmdag... Kommer hålla mig borta från att göra något annat än att se på film, dock bara hunnit med en och en halv än så länge... Väntar på att nästa ska börja :) Fast den verkar vara halvkass. Såg nyss Madagaskar 2, den är ju klockren!! Kanske ska ta och spela lite istället. Var länge sedan. Satt igår och var allmänt uttråkad så därför spelade jag BG, alltid lika trevligt och stimulerande. Körde väl en åtta- tio partier mot nån snubbe som hade riggat tärningarna ;) Han fick alla jäkla dubblar då han behövde dem. Sånt är lite störande, men jag orkade inte riktigt bry mig kände jag. Hade inte tankarna i spelet just då... Vann de omgångar jag ansträngde mig på, då vann jag ganska stort, men sen försvann jag bort igen och förlorade :( Så nu sitter man med sin jokermössa och filosoferar, fast den passar mig. Jag är ju lite av en joker så :)

Blev bjuden över att kolla på Paradise Hotel ikväll också, haha, lite underhållande måste jag säga. Jag, eller vi kanske jag ska säga, har inte riktigt fattat vad det går ut på. Är ju en väldigt kasst program, men samtidigt så är det skönt att kolla på såna hjärndöda program ibland. Har dock inte bestämt mig än, känns jobbigt att behöva åka in till stan och sne kanske jag måste hem igen... Drygt...

Fixar upp ranken på bg nu också, bra man känner "rätt" folk *hehe*

Dagens visdomsord:

Ubi tu Gaius, ibi ego Gaia



Kommentarer:
#1: Johanna

Åh! Ett UUUUUnderbart program om jag får säga det själv! Vilka dialoger! Och vilken intellektuell stimulans! Dra mig baklänges...

2010-01-05 @ 18:19:00
#2: Challe

jag visst är det! Det är så man häpnar! Tack och lov så tog jag mitt förnuft till fånga och satt hemma och såg på Dolan's Cadillac istället :)

2010-01-06 @ 20:02:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: