Sine metu

2010-01-06
20:48:30

Lite kallt...
Är lite småkallt ute tycker jag. Är ju inte direkt vrålkallt, men kunde gärna få vara några grader varmare så man kan åka skidor. Eller träna över huvudtaget. Inget är det på tv heller. Så man kanske ska övertala mamma att spela lite bg :D Eller så sitter jag och gör det själv, det kan funka det också.

Var med Annkan till Birsta idag. Var nästan helt tomt där när vi först kom dit (vart var allt folk?), det började "välla" in dock medan vi satt och fikade. Alltid lika trevligt att få en dag på Birsta/stan med trevligt sällskap. Vi kom fram till att nästa helg ska bli en lyckad festhelg! Måste se till att hamna på samma ställe den här gången och på något ställe som är bra...
Uttråkad är jag. Har precis gjort färdigt min halsduk så nu slipper jag frysa eller bli orange på byxorna eller blå runt halsen :) Duktig jag är! *klappar mig själv på axeln* Jag fick veta att det är nyttigt att berömma sig själv, eftersom ingen annan gör det. Alla människor behöver beröm och eftersom folk inte ger beröm så får man ge sig själv det. Ska tydligen funka lika bra. Så jag klappar mig själv på axeln och säger hur duktig jag är :) Tror jag ska gå och äta lite kakor också eftersom jag är så duktig. Fast hur ska jag träna bort dem? Är duktig med mina grips, men det är väl allt (förlåt Lina) Jag fuskar kanske lite med tippningen, kom fram till att duschen är för liten för att jag ska kunna göra det där, när jag borstar tänderna så har jag annat för mig och vid alla andra tillfällen glömmer jag bort det. Jag vill spela memory! Är det ingen som vet någon bra memorysida *haha* Undrar om det ens existerar någon sådan. Har försökt på blip, men det är aldrig någon där, varför inte det? Memory är ju klockrent!!! Bara för att jag är så bra så ingen vågar spela mot mig ;p Det som är min talang... memory...

Gillar BBC Entertainments kommentarer i början av programmen: This program contain some swearing, parental guidence are recommended. *haha* Klockrent! Är Tom Doley för övrigt... Killen från Trigger Happy TV... "Hallo?! Yes, I'm at the cinema!!" För alla som minns. Så underbart!! Engelsk humor är den bästa humorn! Tänk bara på Smack the pony, Little Britain, Life isn't all HiHi HoHo och så Absolutely Fabulous... Lovely!!! Säga vad man säga vill, men engelsmännen de kan det här med komedi. Jag kommer så väl ihåg Smack the pony's låt... "I got the wrong shoes on..." Den är skön!

Dagens visdomsord:

Först långt efteråt, när det är försent,

Vet man vilka år som var de lyckliga



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: