Sine metu

2010-01-16
00:15:41

Vilken månad var det nu igen?
Fredag eller mer korrekt lördag, snart iallafall... Anser att det är dags att göra ett inlägg med tanke på att det gått några dagar (vet hur mycket jag irriterar mig på andra människor som inte uppdaterar tillräckligt fort, enligt mina mått mätt).
Förstår mig inte riktigt på det här året jag. Det började för två veckor sedan, men det känns som det har hållit på i flera månader. Är totalt vill i huvudet om tidsuppfattning. Hänt mycket på kort tid skulle jag gissa är anledningen. Sen har väl sömnen varit lite si och så också *hehe*. Jag kanske kommer ifatt året framåt september/oktober ;)
Men ser fram emot imorgon iallafall, naglarna är fixade, kläderna är "klara" om man bortser från att jag inte vet vad jag ska ha på mig... Ska försöka mig på såna dära flaschiga lösögonfransar också dagen till ära *Grattis Fjant!*. Vi får väl se hur det går, om jag blir sen så beror det ju förmodligen på att jag har fått lim i ögonen och blivit blind, men det löser sig *haha* Presenten till Fjanten är färdig också! Ska bara ner till ICA imorgon och fixa de sista detaljerna och köpa cola till mig själv. Mamma blev lyrisk då jag sa att jag var tvungen att köpa cola, hon trodde jag skulle vara nykter. Då jag avslöjade lite skrattande att jag inte skulle vara nykter, men att jag skulle ha colan för att blanda vodkan med blev hon mindre lyrisk... *hahahaha*
Presenten till Fjanten är klockren iallafall! Kommer bli så bra, så bra! Avslöjar dock inget in case of a reading fjant ;)

Var till körskolan och lyssnade på jobbiga människor (hästprat) i en kvart! Fascinerande att jag stod ut!! Har fått tid för uppkörningen nu iallafall, så nu är det bara att börja få ångest! Den ena ångesten byts ut av den andra... Skoj, skoj, skoj... Men känner mig ganska lugn, menar vad är det värsta som kan hända??? Hur som helst den 8/2 är det dags iallafall. Nu är det lördag!

Fixade till mina naglar härom dagen. Blev sjukt bra om jag får säga det själv! Hur lättarbetad vitfärg som helst, sånt gillar jag. Ser riktigt naturligt ut dessutom, som syrran sa ikväll på revyn: "Nu är de ju lagomt långa!" Pah!!! Det fattas ju en halv centimeter!!! Jag kan ju inte göra något med dem än, förutom att fortfarande skriva normalt, men det är ju inte det som räknas ;)

Var iväg på Njurundarevyn nu i afton. Haha skojsig med nykteristen!! Tror jag ska bli medlem i ANK jag med ;) Det var helt klart den bästa delen av kvällen! I övrigt så var det helt okej. Jag höll mig ju vaken iallafall!

Dagens visdomsord:

Jag har gjort slut med min kille,
katten var allergisk


Så underbart klockren!!!! Jag skrattar och skrattar och kan inte sluta!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: