Sine metu

2010-06-30
08:58:00

Blåslagen och öm
Det är spännande att vara jag just nu. Hittar nya blåmärken varenda dag :) Igår hittade jag et nytt på insidan låret som jag inte sett tidigare, så trevligt... Gör ju bara lite lagomt ont. Höften däremot.... Den är helt veck, har gått hem tidigare hela veckan pga. den... Går inte så jättebra att jobba när man har en höft/magmuskel som krampar så fort man rör sig. Kunde knappt gå i måndags, var lite bättre igår. Så idag är vi tillbaka på noll igen... Gör så sjukt ont vad jag än gör, och då jobbar man kväll... Har jag tur kan jag vara ledig imorgon och på fredag. Det skulle verkligen behövas! Ligga i sängen och vila upp sig lite.

Jag och smygsvensken var ute på en racerrunda i söndagsmorse innan vi åkte hem till Tjøme igen. Jag stal svärfars :) Så skoj! Även om jag hade lite problem med bromsarna och inte riktigt vågade sätta mig på den i början. Kändes lite ovant kan jag ju lugnt påstå. Men det släppte rätt fort, sen insåg jag hur kul det var *hihi* Vill ha, vill ha, vill ha!!!!!!!! Så underbart, så fick jag ryggen i rätt vinkel också så den kände jag inte av något alls i. Så fick jag inviga mina nya Specialized skor... Mycket bekväma! Inte något ont i knäna heller, ge mig en racer!!!

På fredag har jag råd med en! För då får man lön... Så vips fanns det en massa pengar på kontot, men fortfarande inget kort :( Måste in till banken och höra vem som ätit upp mitt kort, går ju inte att gå utan kort på så lång tid. Jag måste ha det före nästa helg, för då åker vi till Sverige igen och jag vill ha pengar!

Dags för en lång dag på jobbet och förhoppningsvis inga Chateux bord som ska upp till tredje våningen utan hiss, eller soffor för den delen... Kan väl få lätta små puter att bära på istället ;) Utemöbler! Såna kan jag tänka mig att leverera idag!!!

Dagens visdomord:

Önskar man något tillräckligt hårt,
då får man det till slut

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: