Sine metu

2010-06-01
09:42:02

På gång?
Hoppas innerligt att min motivation inte ger vika, för får jag behålla den kommer det här ju bli hur bra som helst! Har ett grymt träningssug och orkar galet mycket. Hur skönt är inte det? Bara hålla tummarna för att det håller i sig också. För då kommer jag ju bli fasligt vältränad ;) Körde en snabbis imorse nu, även om det blev kort så var det ju träning iallafall! Man hinner ju inte med något ultralångpass innan man ska jobba (och inte vidare smart är det heller)... Lite jobbigt att försöka ta sig upp till tredje etasje när man har så sjukt ont i benen att de knappt orkar bära kroppen på plattmark... Som igår... Jag satt och halvsov och så var skulle vi? Tredje etasje och fem trapper, med fyra soffdelar... Jag var inte ett dugg trött efter det... Inte alls *suck* Tack gode gud för bordet iallafall! 250 kgs bord med sex klaffer. Det var ju helt underbart att bära runt på! Tur det inte skulle längre än till garaget säger jag, blev ju ändå 30 min övertid pga att vi var i Horten *hms* Då tyckte jag att jag kunde få ligga i soffan istället när jag kom hem... Även om jag inte hamnade i soffan förrän vid 21.30 för att vi var en tur till Verdens Ende, men ändå....

Nej dags att klä på sig så man inte kommer försent...

Dagens visdomsord:

No pain, no gain

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: