Sine metu

2010-06-22
08:47:34

Snart helg!
Imorgon börjar helgen. Då jobbar man till fyra, sen bär det av mot Sverige igen... Känns som om man bara åker bil hela tiden... Dags att köpa en ny bil kanske ;)
Kollade trippmätaren igår när jag var på väg hem från jobbet. Stackarn har gått 9714 km sedan påsken... Så kollade jag kalendern för att se om det var möjligt att vara med på reunionen med gymnasieklassen... ligger på en fredag=jobb. Började fyra=när jag slutar. Var den 16:de nästa månad=tredje raka helgen till Sverige om man åker... Känns som om man gärna stannar hemma och vilar en helg, när man har chansen liksom... Prioriteringar... och jag prioriterar hellre kjærstens tävlande än en reunion med klassen... Även om det skulle vara roligt att träffa alla igen, men jag får väl hålla mig uppdaterad på hur många som anmäler sig. Så märks det sen om jag vill vara med. Är ju inte helt bestämt med nästa helgs tävlande än så... Vi kanske borde bo i Sverige *haha*
Fast som vi sa till Tormond när vi var ute med båten: "Vi blir nog kvar här och skaffar båt och hytte" ;) Inte mig emot!!! Jag trivs ju något enormt bra här och jag tror det inte bara beror på sällskapet, även om det inte gör saken sämre...  Jag menar, vilka cykelvägar, vilken natur, vilka människor, vilken stämning... Allt är ju helt klockrent, trivs som fisken i vatten, trots att jag inte är någon stor sjöfantast... Men vem vet det kanske ändras det också. Snart sitter jag där med en 40 fots motorbåt och myser *hihi*

Har lite ångest över tanken på att flytta tillbaka igen, men, men vi får väl se... Vi stannar väl så länge vi trivs och känner att vi vill stanna. Smygsvensken börjar ju prata mer norska än svenska så...

Trött i kroppen och vill helst bara ligga kvar i sängen och tycka synd om mig själv, kanske med en älskling bredvid mig *mmm*

Dagens visdomsord:

Sex är som kladdkaka

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: