Sine metu

2010-06-16
08:02:37

Verklighetsuppdatering
Jag fick en rejäl verklighetsuppdatering igår kväll, eller om det kanske var lite tidigare än så (lite svårt med tidsuppfattning ibland). Jag som trodde att alla kvinnor fungerade som mig... Men nä, tydligen inte... Snacka om att tappa talförmågan! Här ligger jag och tittar på utsikten och småpratar, så får man veta sånt man trodde man hade koll på, fast som tydligen visade sig vara helt åt skogen fel *lätt förvånad* Tror jag ska göra mig en liten undersökning by my self så att säga... Bara för att kolla om det verkligen stämmer. Fast samtidigt, det blir ju lite konstigt om det nu skulle visa sig att smygnorsken har rätt (och i det här fallet tror jag på honom till 100%). Vad ska jag säga då? "Förlåt, jag trodde bara att alla var som mig" *tittar skeptiskt på mig själv* Nej, kan ju fråga killarna på lagret istället *hehehehe* Fast hur ärliga blir svaren då? Men bra att jag fick veta hur det fungerar, det förklarar varför det är som det är ibland....

Jag fortsätter väl att leva i min underbara lilla bubbla och så kan jag ju slänga en sympatitanke till alla andra kvinnor någon gång ibland, bara för att jag är så snäll liksom... Jag trodde bara att alla var som mig, men det är kanske bra att alla inte är det. Vardagen skulle ju inte fungera något vidare bra annars, om alla var som mig alltså... skulle bli lite oordning på saker och ting då *hihi*
Ja, snacka om att få en lila pipklubba i bakhuvudet och vakna upp och känna "jaha, ojdå, men så kan det väl inte vara?" *hahaha*

Ibland är det ändå ganska klockrent att vara mig :D
Och Hanna... Jag behåller din kusin om det är okej *hehe*

Dagens visdomsord:

Alla borde få pröva att vara mig för en dag
;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: