Sine metu

2010-03-26
13:46:02

One for the road
Nu är det äntligen fredag :) som jag har väntat på den här dagen!!! Men nu är den här och jag behöver bara vänta i några få timmar till *försöker intala mig själv att tiden går fort* Sitter och ser på Transpotting för att få tiden att gå. Jag kommer aldrig bli knarkare... Tänk att helt frivilligt köra in en nål i sig själv! Skulle aldrig funka på mig, jag klarar det ju inte ens när någon annan gör det (för blodprov alltså, inget annat).

Var till körskolan imorse och hade en lång disskusion om rätt vinkel på ryggstödet, efter mycket om och men kom vi fram till (efter lite hjälp från Lina) att det ska vara en 110 gradig vinkel. Får vi se om det stämmer också. Lyckades fylla ett papper med nya svar/frågor, så det är bara till att plugga på. Och så har jag ju min nya vän, han är vit och har lite svart och gult på sig, fyra hål längs med ryggen och han heter Åke :)
Bara att se till att klara det nu, men det bör ju gå bra. Vet ju vilken typ av frågor som kommer så...

Ska väl kanske få tiden att gå lite fortare genom att måla naglarna lite *haha*

Dagens visdomsord:

Ubi tu Gaius, ibi ego Gaia



Kommentarer:
#1: lina

hoppas att helgen blir grym och att vi synes ikväll!=)

2010-03-27 @ 12:06:59
#2: Syrran

Jahaja... och mitt uttömmande svar var inte till någon hjälp alls? Otacksamma människa...

2010-04-01 @ 22:15:55
#3: Moi

Ditt svar (mulltoa) duger ju inte till nånting, nångång ju!!! DU kan ju liksom ingenting mohahahaha

Om vi syns får vi väl se, annanrs syns vi väl till veckan för en fin liten gängkväll :)

2010-04-03 @ 14:12:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: