Sine metu

2010-03-15
21:36:29

Lovligt förvirrad
"Oj vad du suckar!" Den kommentraren börjar bli lite gammal känner jag :) Men jag fortsätter med mina suckar och ger samma svar varje gång: "Det är en nöjd suck" och så ler jag det där gigantiska leendet.
Min dag har inte varit så vidare samlad... Vaknade imorse av att jag mådde "oförskämt" bra (på ett dåligt sätt, fast ett bra *haha) Fick ett skadligt sug efter att ha jeans, insåg att jag fortfarande inte kommer i mina gamla, så jag tog en tur till mamsingens garderob :) Hittade två par som jag stal. Tyckte jag såg otroligt snygg ut i dem! Så därför stal jag de *mohahaha* Men nu blev jag av med dem :( Men jag får väl ta en tur på stan någon dag och köpa mig ett par... Ska ju ändå in och spendera massa pengar nån gång den här veckan, så då kan jag ju spendera lite mer på en gång. Vill ju ha ett par perfekta jeans... så de sitter så där perfekt *ser en bild framför mig, med en liten passande dröm* :D
Tycker synd om Tomas från Hudik som har åkt på att få åka/köra med mig resten av tiden som är kvar, alltså fyra lektioner till. Jag kör ju katastrofalt dåligt! Idag tog priset dessutom!!! Jag kom på att jag skulle tillverka min egna växellåda tydligen, så då jag låg på fyran så la jag i lågen och växlade ner till trean istället för till femman, det är ju inte något vidare bra! Speciellt inte eftersom femman ligger åt andra hållet dessutom *hur tänkte jag där?* Sen splitade jag hej vilt åt alla håll och kanter och växlade till sexan då jag skulle till trean och till ettan då jag skulle till fyran och allt annat otyg man kan komma på. Pricken över i:et kom då jag glömde bort var blinkersen satt *på gränsen till ett gulligt pucko* Åke och Tomas satt bara och skrattade åt mig. Sinnesrubbat förvirrad är ju bara förnamnet på mig! Vilka grejer jag lyckas med alltså, blir förvånad över mig själv *choklad och 5-56*

Fick iallafall sällskap på min löptur idag som jag kom på att jag skulle ta då jag kom hem från körskolan halv sex. Då svidade (heter det så?) jag om lite fort och petade in en lins i vardera öga. Drog på mig orienteringsskorna och en reflexväst och drog på en tur runt Juniskär. Skönt, skönt skönt. Sällskapet var dessutom helt perfekt! Fick mig att glömma bort att det var jobbigt och övertalade mig att sträcka ut när jag passerade skolan. *tack*
Höll på att bli påkörd av en Volvo också (vilket sätt att dö på!) han genade för mycket i innerkurvan så hans backspegel touchade min armbåge... Reagerade inte så mycket dock, var i min egna lilla värld och hade en vild diskussion som var hemskt intressant :) *mmm choklad en söndagmorgon* Insåg dock sen att jag nog skulle ha repat hans bil lite, jag var ju trots allt redan i diket då han träffade mig.

Vi fick de legendariska pärmarna idag... Jag råkade slå mina klor i pärm nummer tre, säkerhet. Ojojojojojoj det är nog bäst att den där tomten på molnet ser till att ge mig en bra dag då det är dags för provet! J*klar vilka frågor! Jag ska aldrig köra farligt gods!!! Hur tusan ska jag kunna hålla reda på vilket typ av gods som tillhör klass 3 III?? Och varför ska jag kunna det till att börja med? Jag skiter väl i att det är explosivt eller brandfarligt, det finns ju en sån där snygg skylt med en exploderande grej eller en liten lägereld! Del av kaka så att säga! Är det ju bara att kolla på skylten och backa ett par steg innan jag ringer polisen :) *me so smart*
Inte får jag någon gratis lunch på fredag heller, för den lyckades ju Måns flörta till sig *svär lite för mig själv* Jag blev tvåa, slagen med 0,07 liter/mil. Förstå det! 0,07 l/mil!! Det är ju ingenting! Allting beror dessutom på att jag blev tvungen att stanna i korsningen vid Alnöbron, hade jag inte blivit tvungen till det hade jag kommit under 2,8 l/mil. Jag ska vara bitter över det där i resten av mitt liv!!! När jag är 75 och sitter på någon släktmiddag ska jag dra upp det efter några glas av en finwhiskey, sen ska jag tvinga alla småbarn att lyssna på hur duktig jag var! *ser jag fram emot* tycker om att terrorisera småbarn så jag kommer bli en perfekt pensionär!

Sitter under min korkek och myser och pyser och ryser och mår alldeles utmärkt *ler lika stort som den onda katten från den onda varianten av Alice i Underlandet*

En låt som går varmt hos mig idag är "With you" av Linkin Park. På ett sånt humör...

Dagens visdomsord:

Things just happens,
so what the hell

Kommentarer:
#1: Lingon

Då du är 75 och ska berätta för småttingarna om den tid då du läste på trafikskolan, dom kommer inte veta vad man ska med bilar till :).

ja ser på hela de här inlägget som en hyllning till mig och hogfarher. Tack @---}---

2010-03-17 @ 14:47:38
#2: Challe

haha jag vet inte hur jag ska tolka det där, var det en komplimang? Men jag tar det som det, Tack!@---}---

Varje inlägg är en hyllning till dig och din totala perfektionism :D

2010-03-17 @ 20:11:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: