Sine metu

2010-05-18
20:08:24

Bäst?

Jag hamnar inte på topp 20 listan över största misslyckanden.. Lite ledsen blir jag faktiskt *torkar en tår* Jag tröstar mig med att jag då iallafall är bättre än alla andra :) Lyckades backa in i ett träd idag... därför jag inte hamnar på topp 20 listan, för då ska man vara bättre och lyckas med större tabbar. Jag repade bara lacken lite och gjorde en liten buckla back på bakgavellysften, var ju inte alls mycket att skryta med... Marius ringde till någon (vet inte vem) och sa: "Jag tänkte bara säga att det är lite lackskador och några småbucklor på lastbilen, men inget allvarligt. Det var svenskan som gjorde det" *skratt, skratt* Jag skämdes lite och ville helst bar sjunka genom jorden. Men så blev allting bra igen då Marius upplyste mig om allt som killarna lyckats med. Då fick jag även svar på varför de behövde någon som skulle köra *haha* De hoppas väl att det inte ska bli alltför många skador på diverse saker, hus, bilar, lagerdörrar, you name it...

Alltid kul med mig i bilen *hehe* Blev nästan uppraggad av flaggvakten när jag var på väg hem också. Jag var först i kön och han bara stirrade och stirrade och flörstade hej vilt medan jag stod där och väntade på att få åka... *ojoj* Jag vet att jag är snygg, men hallå! ;p

Provade min byxor idag, eftersom jag skulle ha de då vi gick och köpte pizza, men de ramlade av... Mina byxor är på tok förstora! Så jag fick ta de andra... tur man har fler! Men det är bra... det är väldigt bra... betyder det att jag snart ser ut som jag ska göra :) Då får jag följa med på krogen *hihi*

Dagens visdomsord:

Blinka i rondellen pucko!!!


Kommentar:
#1: Syrran

Har byxor och tröjor du kan få... de ramlar av mig! Har fan inge kläder alls längre!!! lyxproblem

2010-05-20 @ 21:52:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: