Sine metu

2010-05-03
11:34:16

Hemma :)
Efter 17 timmar så kom vi fram... Hem :D Blev ju några stopp under resans gång, men varför stressa? Vi kom ju fram så då är det ju inga problem. Sitter precis och har insett att jag kommer bli ruskigt vältränad, eftersom jag är förvirrad och glömsk. Kommer få springa i trappen upp och ner, upp och ner tills den är så utsliten att man tillslut går rakt igenom den. Har ju börjat bra med att tagit mig uppför den sex-sju gånger på dryga timmen *grattis till mig* Behöver inte träna, jag har en trapp *hihi*

Sitter precis och laddar inför att ge mig ut helt ensam på de norska vägarna *ojoj* Jag fick äran och köra genom Oslo och hela alltihopa inatt, var bara på väg att krocka och köra i diket en gång ;) Men med mina reflexer så är det ju helt lugnt *hehe* så länge jag slipper Oslo är jag ganska nöjd, för Oslo är ett förvirrande ställe med alldeles för många filer och alldeles för virriga skyltar. Sen håller de på att bygga om vägskrället också och skickar mig genom centrum, men efter halva vägen tycker de att de inte behöver skylta längre *tack!* Blev ju inte alls förvirrat, följde efter en SAAB, men han körde fel ;p Nej håller mig nog till de här öarna istället, känns mycket säkrare, trots mindre vägar...

Har lite ont i käkarna idag måste jag nog säga. Skrattade så jag höll på att gå av från typ Kvissle till typ Nøtterøy *hahahaha* Var iallafall snäll och frågade min kära smygnorsk om han verkligen var beredd på att ha mig omkring sig 24 timmar om dygnet, med tanke på hur jag var i bilen (trött charlott=dålig humor och extremt blont beteende). Han ville inte lämna mig i Oslo *ler lika stort som den ondskefulla katten i den onda varianten av Alice i Underlandet*.
Hittade en skylt som jag kommer sitta och skratta åt varje gång jag passerar den (alltså var tredje kilometer). En renelefant *hihihi* eller som andra brukar säga: Älg. Ser ut som en elefant korsad med en ren dock, iallafall inatt gjorde den det. Kan ju ha haft något att göra med min förvirring, trötthet och dåliga humor också, men det är ju en helt annan sak.

Nu ska här laddas iallafall, sen bär det av norrut igen :D

Dagens visdomord:

Borta bra,
men hemma bäst
:D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: