Sine metu

2010-11-04
08:02:23

Bomullsrondell
Hade igår kväll en diskussion om bröst... Det ledde in till sprayisolering och slutligen bomullsrondeller. Tydligen är det ett ord som killar inte känner till (så till vida de inte anväder de själv kanske). Det fick oss osökt att tänka på vad det heter på norska... Bomullsrunnkjørning... Undrar om det verkligen heter det *hehe* Insåg att det skulle ju vara väldigt spännande om det hette det, men trött som vi var så var det ingen av oss som orkade föra diskussionen vidare. Vi ramlade istället in på ämnet mens och mensmonster... Det blev ju spännande! :/
Jag ser inte mig själv som ett mensmonster, men borde nog vara ett gigantiskt egentligen. Fast min kropp tar ut homorsvängningar på andra sätt istället. Det slutade iallafall med att min mycket älskvärde Mats utnämnde mig till mensguru *hahaha*
Spännande vad som kan komma att röra sig i huvudet på en när klockan har passerat 22... Är ju inte van att vara vaken så länge skyller jag på. och att jag jobbat hela långa dagen... Hade en sån där spännande dag igår, eller hela veckan har varit spännande. Jag körde ner en häck härom dagen, men försökte laga den... Tror inte det gick så bra dock... Råkade till och med tappa regestreringsskylten, men den tryckte jag fast igen :D

Men igår! Då hade vi såna där trevliga regulerbara sängar... Alltså de där små godingarna på 100 kg... Uppför en trapp som var ca 60 cm bred... Skuldrorna tog i då man gick upp... Så gick det åtta steg så kom man till en avsats, och sen vinkel i 180 grader så fortsatte den åt andra hållet. Avsatsen var ju väldigt gigantiskt! Gickinte in en 90's säng där iallafall.... Jag fick äran att gå överst. Efter några steg så missade jag ett trappsteg och vips så satt jag där efter att halkat ner ett trappsteg, med en säng över hela mig *hahahhaha* "Oj, vänta, jag ska bara ta mig lös!" Sen när vi hämtade nästa säng så var det Marius tur att gå på tryne :D Han skulle skjuta ut sängen och vips så halkade han och landade på sängen. Oj vad jag skrattade!!!
Så skulle vi hämta en skjenk också! Höll på att få hela grejen över mig då jag halkade på en sten, men lyckades rädda situationen och sträckte istället bara varenda muskel i kroppen *way to go!*

Är ledig i helgen!!!! Nästa helg kommer mamma och pappa, helgen efter det ska vi till Jönköping på cykelgala/cykelmässa, helgen efter det fyller jag år. Sen är det december... Julbord första helgen, jobbar lördag och söndag andra helgen, julbord tredje helgen och sen är det jul så då är man ju i sundsvall/järvsö... Är verkligen trevligt när man får vila på helgerna måste jag säga... Ser inte fram emot då ajg ska jobba, blir tolv dagars jobb, sen direkt iväg till Norefjell på julbord... Är jag inte redan trött så kommer jag bli! Jag insåg igår att jag kommer få vila första helgen i januari nästa gång. Det känns inte helt okej, jag vill ha helg!!!!

Tycka synd om mig själv för att jag klämt fingret och har tandvärk hela långa dagen. För att inte tala om alla muskler....

Dagens visdomord:

Sova får du göra när du är död

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: