Sine metu

2010-10-14
08:07:13

Åka, åka bil, bil, bil
Håller på att göra mig redo för en Sverige helg igen... En dag tidigare än beräknat, men det är väl sånt man får ta antar jag. Hade helt andra planer för idag, typ köpa en vinterjacka... Men istället så blir det att packa in bilen och åka och åka och åka.... Efter att jag jobbat förstås... Övertid... Kommer nog inte vara hemma speciellt tidigt idag, blir en tur både till Holmestrand och Sandefjord. Alltså från ena änden till den andra. Blir trött bara jag tänker på det *suck*

Så till Sverige alltså, en heldag i Sundsvall/Härnösand på lördag. Eftersom Linus har födelsedagskalas så får man väl försöka att ta sig dit också, inte alls stressat... Och så en tur till Birsta var det tänkt. Tänkte ju hinna kolla på lite jackor, fotopapper och annat jox...

Jaja åka till jobbet och försöka att inte slå ut framtänderna på alla...

Dagens visdomsord:

Praksis er nar ingenting stemmer
og alle vet hvarfor

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: