Sine metu

2011-04-03
11:25:05

Cykling för hela slanten hela tiden
Lite ensam så här på söndagsmorgonen :(
Kjærsten är ute och cyklar med Stokke Sportarna så han blir väl borta ett par timmar skulle jag tro... Får se början på Flandern Runt själv alltså :/ Men jag börjar vänja mig nu *haha* Fick ju se förra tävlingen själv också, eftersom han var ute och cyklade... Men snart är det min tur! Det här blir den sista helgen någonsin då jag har något att skylla på varför jag inte tränar, har ju ingen cykel!
Så jobba hela den här veckan och så nästa, men sen bär det av mot cykeln :)
Såg till så att jag fick byta till mig nästa lördag eftersom Marius skulle till Hamar på nån möbelmässa. Det betyder att jag får stressa lite för att hinna till Oslo innan konserten börjar, men samtidigt så är jag hemma på kjærstens födelsedag.. Eller hemma och hemma, vi sitter i bilen eftersom vi åker till Stockholm så hinner jag umgås lite mer med Annkan och Mats hinner kanske träffa på cykelgalningen.
Händer mycket som vanligt.
Räknade ut att det blir många mil i bil/lastbil på en vecka, men det är ju trevligt det. Är bara glad att vi bytte ut Yarisen... Annars hade vi haft problem! Nu blir det istället vackert med svart bil och två vita cyklar på taket och så två svarta i bilen, eller en iallafall *hehe*
Tjuvstartade Mats födelsedag igår eftersom jag räknade ut att jag inte kommer hinna baka någon tårta de närmaste två veckorna. Så även om det är två veckor kvar så åt vi tårta igår och öppnade ett paket. Fortfarande två paket kvar så något gott får han minnsann vänta på, även om det nog är jag som hade de största problemet att hålla tyst. Har ju hittat det bästa av det bästa :D
Började med att ge honom ett cykelstöd eller vad det heter... En ställning för bakhjulet...
Nej vänta på att cyklingen ska börja sen ska det göras cykelgodis igen :)
För att citera mig från i fredags efter att ha fått en soffa över mig pga. apan...
Dagens visdomsord:
Det är aldrig så för jävligt att det inte kan bli värre

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: