Sine metu

2011-02-02
21:39:53

Skor och testosteron
Försöker kompensera allt testosteron som ständigt osar runt mig (kan nästan känna lukten), inte mitt fel dock... Men vad kan man förvänta sig då man är omringad av män, både på jobbet och hemma. Men löser problemet genom att titta på skor, det är ju lagomt feminint. Så jag kanske slipper skäggväxt och en oönskad bröstförminskning. Man vet aldrig med såna där ämnen, de kan sätta igång vad som helst de små jäklarna! Men Charlott hon har lösningen på det mesta, utom för stora soffor i för små trappor...
Har iallafall lyckats hitta lite skor, eller lyckats och lyckats.. Har olyckligtvis hittat några skor jag vill ha. Funderar i mitt stilla sinne om det kanske blir ett litet inköp under den efterlängtade stockholmsresan (om den någonsin kommer...) Frågan är bara om jag kommer ha några pengar över till ett par skor då :( Men drömma kan man alltid...
Skulle verkligen inte ha något emot ett par "vardagsskor" till, så man kan ha kjol utan att det ser fel ut. Jag råkade fastna helt galet mycket för Iron Fist's Wolfbeater (http://www.brandos.se/iron-fist/wolfbeater-platform-ifl0065-platf-blkred/a13921) Gillar tänderna måste jag säga... Helt i min stil :) Är ju bara frågan om hur lätt de är att gå i, skiljer mycket på det där har jag kommit fram till. Har inga som helst problem att gå i mina Bordello (http://pleaserusa.com/ProductDetail.asp?div=5_BORDELLO&dpt=1_SHOE&ctg=&STYLE_CD=TEEZE%2D13&PROD_CD=TEE13%2FBY%2FPU) trots höjden och att de lutar vid tån, men så länge det inte lutar väldigt mycket neråt så går det att springa i de också. Inte samtidigt som jag har min kjol på mig dock, men det är ju av en helt annan anledning ;)
Bordello överhuvudtaget är ju helt underbara skor! Hela Teeze kategorin är ju nästan så man kan råna en bank för att få, men så långt ska vi inte gå.. Nej vi ska bara jobba lite övertid ;p
Vill ha alla Pleasers modeller, oavsett om det gäller Bordello, Pinup eller Pleaser.... *vill ha, vill ha, vill ha*
Men Ruby Slipper (http://www.brandos.se/iron-fist/ruby-slipper-platform-if8658-red/a10314) var ju inte helt dum heller, lite färg sådär och så lite randigt och trevligt...
Ser inte bättre ut än att jag får prova igenom hela Iron Fist lagret för att hitta den perfekta... Annars så blir det en Bordello igen. Är ju liksom inte höjden det sitter i... Hittade en helt underbar Pleaser http://pandoras-closet.no/sko-kvinne-smasko/2355-lolita-10.html, men den fanns inte i min storlek tyvärr :( *snyft*
Har hittat nästa korsett, även om det tyvärr dröjer ett tag tills dess, men har ögonen på den iallafall! Tänkte mig en överbyst korsett den gången, även om det är svårt att få till storleken i mitt fall på den, men har ju turen att få tag på en riktigt bra tjej när det gäller de så ska nog inte vara några problem. Så har jag ju min underbara korsettknytare också, inte att förglömma!
Dagens visdomsord:
Det du vill ha skall du också få

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: