Sine metu

2011-01-15
11:55:49

Andra veckan på nya året...
Haft en jobbig och tröttsam veckan, fast inte på det fysiska sättet... Helt och hållet psykiskt... Man blir så trött ibland helt enkelt...
Är ju inte så bra på att hantera folk som inte gör sitt jobb, jag går ju dit och gör det jag ska och då förväntar jag mig samma sak från alla andra... Därför man är på ett jobb om jag inte missuppfattat det hela helt och hållet vill säga *hms* Men blir det en sak som inte blir gjort i tid då har helt plötsligt tre dagar blivit lidande, var lite jäkligt de här sista tre dagarna därför eftersom jag blivit tvungen att städa upp.... Alltid lika roligt...
Är väl lite det som är grejen, du kan säga vad tusan du vill om mig, men gör du inte ditt jobb då kommer problemen. För då blir jag less! Så blir jag så där trevligt grinig och hopplös, men bara med speciellt utvalda... Alla andra är jag ju övertrevliga mot istället :)
Lyckats ta mig ut och åka skidor i veckan också!!! Har ju en helt underbar stadio inte alltför långt borta (Stokke). Är som Södra fast i Norge. Helt klockrent ställe om man bortser från att det är tydligen fler som upptäckt det och att det bara finns ett spår på kvällen.... Men så länge man kommer dit tillräckligt sent så slipper man ju de där äckliga småbarnen som bara kör över ens skidor och tar upp hela spåret *morr*
Prova ett nytt spår idag dock... Som ligger typ 30 min närmare :D
Dagens visdomsord:
Så länge du gör ditt jobb...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: