Sine metu

2011-03-12
16:50:59

Äntligen!
För jag ska köpa en cykel, för jag ska köpa en cykel, för jag ska köpa en cyyyykeeeeeeeel, en cykel ska jag köpa! Äntligen har vi fått klartecken på att den har passerat den svenska gränsen och nu är det bara att hämta den :)
Min alldeles egna fina Orbea :D
Visade sig då Mats ringde till Stockholm att den som kört cykeln är teamledaren Samuel Sanchez... Den har gulddetaljer sa han... Jag hittade precis anledningen till varför det är gulddetaljer på cykeln... Han har vunnit OS... Galet! Jag vet att jag är lite extrem i saker då jag hittar, men OS-medaljör... Det krävde jag faktiskt inte! Jag ville bara ha en Orbea och råkade träffa på den svenska importören... Att han sedan valde att ge mig Teamledarens cykel är inte mitt fel... Inte mitt fel heller att han är i min längd!! Men fatta coolt!
Snart min!!!
Den guldfärgade lindan kanske är lite småfjantig, men sadeln är ju galet snygg i guld :)
Dagens visdomsord:
Den som söker han finner

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: