Sine metu

2012-08-28
16:15:27

Häng med kon
"Bloggen är lösenordsskyddad, men du kan hänga här utanför med kon"
Varför då? Varför lösenordsskydda sin blogg? Trist säger kon. Jag har löst det problemet genom att ha en egen lösenordskyddad fil på dtorn där jag skriver sånt som jag inte vill alla ska läsa... 
Men jag hade det skoj med kon!
 
Men nog om detta. Min tanke var att skryta om den helt otroligt bra kjæresten jag har :)
 
Vi var på gymmet i lördags då de hade öppet hus. De hade en bodyanalys som jag "tvingade" upp kjæresten på, var ju inte direkt svårt... Jag blev lite överraskad, inte mycket, men en aning. Balansen mellan överkropp och underkropp var nästintill perfekt. Det hade jag inte väntat mig. Trodde det skulle vara en mycket större obalans med tanke på att benen är massiva och man kan räkna musklerna. Skulle överkroppen se ut så där så skulle han ju vara en bodybuilder. Då blir det inte bra tider på tempon!
 
I övrigt så var det suveräna värden och allt låg på den nivå de ska ligga. Så träning ger resultat. Och maten har jag tydligen lyckats rätt bra med också eftersom mineralvärden och proteinvärdena låg precis som de ska. 
 
Resultaten börjar komma också. Han vann ett mtb lopp häromveckan och ligger med i toppen på lvg loppen. I helgen är det de sista riktiga tävlingarna för säsongen. En tredagars tempo och lvg lopp. Blir väldigt intressant att se hur det går. Det är tre viktiga lopp eftersom de är rankingritt. Så vi får se....
Sen nästa helg är det km i Ljusdal på mtb. Blir en snabbis dit för att vara med på det och ta hem den där pokalen en gång för alla :) Hoppas på att svärfar har en dåligt dag i skogen hehe
 
Jag ska försöka analysera bibeln och kokboken lite mer för att hitta den perfekta balansen på maten.
 
Dagens visdomsord:
 
When you'r body tells you to rest
you better listen
"Emma Johansson"
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: