Sine metu

2012-12-23
21:36:00

Årets sista dagar
Så här i slutet av året så börjar jag känna lite panik. Jag saknar 600 timmar på cykeln i år och jag har fortfarande inte gått ner till målvikt nummer ett! Hur ska jag hinna? *rynkar ögonbrynet och drar pappret av ännu en knäck*
Träningen blir ju väldigt svår att hinna med eftersom jag knappt kan ha en sko på foten och skidpjäxan var det tvärnej på. Även om den onda foten har blivit bättre så är det ju långt ifrån okej än.
 
Jag lever på kjæresten istället :)
Han är ute och tränar och donar på bra. Han får till sina timmar och det är ju huvudsaken det iallafall. Är ju inte jag som ska bli bäst. Jag ska hålla mig i bilen och i diket jag i sommar. Även om jag har några mål i mitt huvudet också. Inget som jag avslöjat något om till någon dock (bara en gnutta till svärmor).
 
Jag har ju fått mina cykelkläder som jag ska använda i sommar allafall, efter många veckor i tullen...
De blev ännu bättre än vad jag hade förväntat mig, så i sommar kommer ingen kunna missa vem jag är och vem jag sköter servicen för :)
 Så jag tackar Aztecclothing för de helt otroligt perfekta kläderna!!!
 
 
Så ser ni någon med de här kläderna i sommar så vet ni att det är jag :D
De sitter ju helt kanon och jag fick de dessutom i tjejmodell. Cykelbyxorna blev killmodell med tjejpadding, eftersom jag ville ha hängslen på de. Men det var inga problem att få det fixat.
Så klädstallet består av två kortärmade tröjor, två bibshorts, en vinterjacka och en vind/regnjacka. Blir nog bra det.
 
Så hämtar vi nya bilen i januari också. Då blir det till att börja beställa och bygga takräcke efter konstens alla regler och lite kort tagna från cykelmässan där vi stötte på Team Bliz-Cyclesport.se. Vi träffade en riktigt trevlig man där som är en av service/ledarna för teamet som vi pumpade på info om både taket och hur man ska göra för att bli mer synlig och locka till sig sponsorer. En mycket givande konversation hade jag med honom och jag ska ta med mig allt i sommar och utnyttja det i största möjliga mån :)
 
Dagens visdomsord:
 
A pound of muscle weight's the same
as a pound of fat,
but it's much better looking

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: