Sine metu

2012-03-21
14:31:00

Långweekend
Hade en weekend i Stockholm i helgen. Stressigt, men ack så underbart. Så skönt att få spendera fyra 24 timmars dagar med den underbaraste människan i världen. Det är ju lite så vi är när vi äntligen får chansen att vara tillsammans, vi är tillsammans HELA tiden.
Vi var en tur till Örebro på väg till Stockholm och servade bilen och satte bronskatten på plats på graven. Den gjorde sig ju riktigt bra!
Lagade vingen på ängeln på samma gång. Stackarn hade tappat den :/
Fredagen blev en intesiv dag kan man ju med lätthet säga. Jag skulle till läkarn på morgon för lite nya piller, men vi lyckades trycka in Familjesmycken innan. Var och hämtade två halsband som jag beställde till vår två års dag. Två plexi hexagoner. En i svart och en i genomskinligt röd med texten "Tillsammans till Dödens hus" och "kramas!" på. den svarta till Mats och den röda till mig :) Blev väldigt bra!!!
De är ju så grymt trevliga där så ma nvill ju bara handla allt :)
Råkade ramla över en vigselring där också som fortfarande var på utvecklingsstadiet, men för mig var den klar :) Precis så där rå som den ska vara.... Vill ha vill ha vill ha!!
Hämtade min mtb och Mats racer också. Alltid trevligt att åka till Outsport! Jag fick äntligen min Orbea Alma och Mats fick sin Orbea Orca. Så nu börjar det lika något i stallet :) Tre Orbeor. Saknas bara en tempo och en 29":a... Men den kommer senare. Vi har väl mer eller mindre kommit fram till att det kommer bli ett rent Orbea stall eftersom Outsport är helt suveräna att ha att göra med och cyklarna är ju helt underbara. Jag kommer inte ha något annat iallafall...
Servicen är ju helt galet bra där. Vi kom in och hämtade våra cyklar och skulle köpa hjälmar också och armvärmare och så flaskställ. De hade inte flaskställen vi skulle ha så de strippade två andra cyklar på dem. Det är service det!
Outsport gillar vi skarpt!
Var och fick Mats heldämpade Scott Spark LTD fixad också. De hade ju lyckats paja växelörat på den... Den här gången... Inkompetenta människor! "Har ni provcyklat den?" "Ja, vi prövade den allihop". "Spännadne med tanke på att hjulen låg i Norge..." Idioter.... Men nu fungerar den och förhoppningsvis behöver vi inte ha med de att göra något mer....
Avslutade kvällen med Kaizers Orchestra konsert. Inte alls som i Oslo Spectrum! Till att börja med så är Berns jäkla litet och varmt. Hur bra går det för Charlott att stå upp i fyra timmar i värme? Inte alls bra. Jag fick panik och vi gick och ställde oss längst bak. Minns ingenting av konserten faktiskt....
Håller mig till Oslo Spectrum tror jag.
Sen är de ju i Sverige. Det är ju liksom inte samma sak som då de spelar i Norge, Norge är ju deras land. punktum...
I Oslo fick de 10.000 människor att ställa sig upp. Här fick de 20 personer att klappa takten.... Väldigt stor skillnad....
Tack för en helt fantastisk helg Älskling! <3
Dagens visdomsord:
Falling in love
is like jumping of a really tall building.
Your brain tells you
it's not a good idea,
but your body tells you,
you can fly.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: