Sine metu

2012-09-10
23:28:48

Tjejböcker

Har under min skymningsfärd norrut insett att tjejböcker inte är min kopp of cake. Jag förstår helt enkelt inte hur folk (tjejer/kvinnor/hunnkönade) orkar läsa/lyssna på sånt. Jag får spunk...

Jag gav det en ärlig chans och tvingade mig igenom storsäljaren just nu. Tänkte att de kanske hade lyckats, för hur kan man misslyckats med något som handlar om sex? Men det kan de!!!

Mitt tålamod för tjejiga saker, tjejiga tjejer och allt som har något med sånt att göra får mig att slita mitt hår och skrika rakt ut. Tack gode Gud att jag spenderar mina arbetsdagar ensam!

Den hade kunnat varit bra, om hon, den där huvudrollsinnehavaren, inte var en sån jäkla blond fjortis. Grundtanken med boken är ju bra, men att slänga in en sån människa ger mig krupp.

Jag försökte mig på bok två, men jag ger upp efter två timmar och övergår till min musik istället. Summoning och klovner i kamp räddar min natt.

Ett referat av detta skämt till bok ska jag försöka mig på. Senare när jag inte sitter på en pall till tolvsrød...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: